Projektkoordinator till Global kund, Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Vi på Experis Engineering erbjuder kompetensförsörjning av tekniska chefer och specialister via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Hos oss har du chansen att hitta ditt dröm jobb och få en utväxling på din karriär med hjälp av vår breda branscherfarenhet och vår förmåga att utveckla individer.

Till vår konsultverksamhet söker vi nu en Projektkoordinator som vill vara en del av oss på Experis Engineering i vår fortsatta framgång! Hos oss får du en dedikerad konsultchef och utvecklande uppdrag inom många olika branscher.

Ditt uppdrag kommer vara som konsult inom ett Globalt företag i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning
Som Projektkoordinator är du ansvarig för koordination och samordning av olika projekt. Du kommer även ha ansvar över att kalla till vissa möten och dokumentera innehållet. Uppföljning av projektens/projektets mål och dokumentation är en viktig del. Du kommer ha ett samarbete med olika avdelningar hos kunden, supporta dem med administrativt stöd samt informera och kommunicera.

Vem är du?
Du är en flexibel problemlösare. Vi tror att du har förmåga att göra flera saker samtidigt, har en helhetssyn och bra planeringsförmåga. Du kan uttrycka dig väl både i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Du har god samarbets- och kommunikationsförmåga och är lättlärd. Har du erfarenhet av att delta eller leda projekt, kan affärssystem SAP och Excel så är det meriterande.

För att trivas och passa i rollen som Experiskonsult är dina mest framträdande egenskaper; ansvarsfull, strukturerad, självgående, nyfiken, positiv, lösningsorienterad, hjälpsam och att du har en stor social kompetens.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi anser oss inte vara som alla andra, vi är stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Här får du också en utvecklingsplan, så både du och din konsultchef har förståelse för vart du vill nå och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal och vi försöker alltid utgå från att våra konsultkollegor skall ha en fast tillsvidareanställning.

Kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerad CV. Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Lina Mörkberg på . Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis 1081
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Temporary
  • Publicerat: 29 september 2016

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


Samordnare inom hemtjänsten, Centralorten och Skelleftehamn/Ursviken

Samordnare inom hemtjänsten, Centralorten och Skelleftehamn/Ursviken

1 november 2024

1 november 2024