OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en driven och utåtriktad koordinator som gillar att vara spindeln i nätet och säkerställa att projekt blir framgångsrika? Då ska du söka den lediga tjänsten som Projektkoordinator hos Kraften Invest AB i Sundsvall.
Kraften Invest är en entreprenörsdriven och ägarledd koncern med flertalet bolag främst inom bygg, mark och anläggning samt fastighet. Kraften Invest har sitt kontor i centrala Sundsvall. Kulturen präglas av högt i tak, eget ansvar och ett högt tempo.
Ansvarsområden
Som projektkoordinator kommer du att arbeta med att stötta projektledarna i olika projekt i koncernens bolag, främst inom områdena bygg, mark och anläggning.
• Du kommer att ha ansvar för resursplanering av personal, material och maskiner.
• Du kommer ha stenkoll på logistik och frakter.
• Du sköter kontakter med kunder och leverantörer, både internt och externt.
• Du stöttar projektledarna med rekrytering och bemanning av uppdrag, tex med underentreprenörer.
• Du håller ihop projekten och ser kostnadseffektivt på planeringen.
• Du ansvarar för rapportering av tid och material.
• Du sköter dokumentation och orderhantering.
Arbetstider
Tjänsten är på heltid med tillsättning enligt överenskommelse. Placering Kraften Invests kontor i centrala Sundsvall. Arbetstid: Mån-fre 08.00-17.00.
Kvalifikationer
Du ska ha erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete och har som lägst gymnasieexamen.
Kraften Invest kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Du behöver kunna fatta snabba beslut, ändra dina planer för dagen och prioritera effektivt. För att klara jobbet är du handlingskraftig och lösningsorienterad. Precis som dina andra kollegor i koncernen är du självgående och ansvarstagande och du är kommunikativ och har god svenska och engelska i tal och skrift. I ditt jobb kommer du att behöva hantera många saker samtidigt så god struktur och organisering är viktigt för dig. Du har överblick på alla projekt och har lätt att se helheten. För att klara detta tror vi att du har några års erfarenhet av en liknande roll och att du har minst 10 års yrkeserfarenhet gärna inom administration i branschen bygg, mark och anläggning, logistik eller liknande.
Erfarenhet
Ca 10 års yrkeserfarenhet och några års erfarenhet i liknande roll.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 2021-07-18. Urval och kontakt sker därefter.
För information: i denna rekrytering samarbetar Kraften Invest AB med Randstad AB och vid frågor kontakta rekryteringskonsult Pernilla Keusch, pernilla.keusch@randstad.se
Om företaget
Kraften Invest är en entreprenörsdriven och ägarledd koncern med flertalet bolag främst inom bygg, mark och anläggning samt fastighet. Kraften Invest har sitt kontor i centrala Sundsvall.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044