OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du arbeta i en växande organisation som värderar nyfikenhet och öppenhet? Har du ett allmänt intresse för teknik och är ute efter en bred och utvecklande roll på lång sikt? Då kan tjänsten som projektkoordinator hos vår samarbetspartner vara precis rätt för dig!
Vår samarbetspartner är ett multinationellt företag som tillverkar och säljer förvaringslösningar för bland annat kontor, lager och muséer. Med en verksamhet som sträcker sig över flertalet europeiska länder så finner vi det svenska huvudkontoret i Göteborg.
Som projektkoordinator hos vår samarbetspartner arbetar du självständigt men med stöttning från arbetschef och övriga kollegor. Du kommer medverka i hela säljprocessen som börjar med att du stöttar säljarna i offertarbete och kalkylering, där du med hjälp av AutoCAD ger kunden en bild av hur produkten kommer att se ut. Detta följs sedan upp av kontakt med leverantörer för att se till att rätt material levereras, med montörer för att boka montage och med kunder för att följa upp leveransen och hantera eventuella reklamationer. I slutet av processen sitter du även med det administrativa arbetet gällande fakturering. Kommunikation internt och externt mot flera olika parter är alltså en återkommande del av det dagliga arbetet.
Personprofil
Tjänsten som projektkoordinator hos vår samarbetspartner är en väldigt bred roll där du kommer hantera många olika ärenden och uppgifter samtidigt vilket lägger extra vikt vid att du är flexibel, prestigelös och självgående. Du trivs med snabba kast där byte av fokus krävs regelbundet. Vi tror att du har en god kommunikativ förmåga och känner dig trygg i sociala situationer. Då det kan förekomma resande i tjänsten så är det fördelaktigt om du har B-körkort samt tillgång till bil.
För att lyckas i rollen ser vi att du:
• Har en allmänt god datorvana, där erfarenhet av AutoCAD är väldigt meriterande
• Har goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Har arbetslivserfarenhet av liknande roller
• Har en teknisk och ekonomisk grundförståelse
Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I rollen får du alltså inledningsvis en anställning hos PerformIQ för att sedan ha möjlighet att gå över direkt till vår samarbetspartner på längre sikt.
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider med flexibla timmar
Plats: Göteborg
Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Alfred Domberg via alfred.domberg@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Lindmark
Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen
Caroline Gustafsson
Alexandra Berg
Sara Lindmark
Alva Grell
Mattias Söderberg
Petra Davidsson
Mattias Söderberg