OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vad vi erbjuder dig
Till vårt kontor i Rosersberg söker vi en ny kundservicemedarbetare som är en fena på att planera, strukturera, prioritera och kommunicera! Utöver att hantera kundärenden så är du ansvarig för planering och bokning av våra fältlogistiker och utgör en viktig del i vår ambition att vara ledande leverantör av kvalitetslösningar inom fältlogistik.
I rollen som projektkoordinator på kundservice kommer du att ha många kontaktytor, både internt och externt, så vi ser att du är en god kommunikatör med en positiv framtoning. Vi tror också att du är praktiskt lagd med ett visst tekniskt kunnande för att kunna sätta dig in i de projekt vi genomför. Vi ser gärna att du har erfarenhet från retail, mässor eller liknande verksamhet.
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifter i huvudsak;
• pro- och reaktiv kundservice
• planering och bokning av våra projekt
• uppföljning och kommunikation med våra kunder och team på fältet
• aktivt samarbeta inom avdelningen för att nå uppsatta mål.
Din profil
Kompetenser och erfarenhet
Förutom att du har ett stort intresse för kundservice ser vi att du är strukturerad och är van att arbeta med många kontaktytor. Du har förmåga att förstå kundens behov och omvandla detta till ett engagerat, kreativt och lösningsorienterat bemötande. Det kräver att du är bra på att prioritera och planera arbetsuppgifter. Du är en utåtriktad person och gillar helt enkelt att leverera service och att lösa problem!
Vi ser även att du;
• har tidigare erfarenhet av liknande roll
• är lösningsorienterad och kreativ
• har erfarenhet av administration av logistikflöden
• är kommunikativ och en lagspelare
• talar och skriver flytande svenska och engelska (andra språk meriterande)
• har goda kunskaper och förståelse för datasystem samt Office-paketet