Projektkoordinator till Novare Leadership Academy

Arbetsbeskrivning

Novare Leadership Academy erbjuder styrelse- och ledarskapsprogram, nätverk och forum för ledare, specialister och styrelsepersoner. Genom vårt nätverk inom Novarekoncernen samlar vi framstående ledare och experter från olika sektorer för inspiration, verktyg och erfarenhetsutbyte. Tillsammans utforskar vi framtidens organisationer, rustar goda ledare och nutida styrelser! 

Vill du jobba med beslutsfattare inom svenskt näringsliv och framtidens ledare? Är du en relationsbyggare av högsta rang och en duktig projektkoordinator? Vill du följa med på resan att bygga ett starkt entreprenöriellt bolag som idag är mest premium i Sverige inom ledarutveckling? Då är det kanske dig vi söker till rollen som Projektkoordinator till Novare Leadership Academy! 
 
Om tjänsten   
Novare Leadership Academy är en ledande aktör inom talang- och ledarutveckling i Sverige och internationellt, och dessutom verksamt inom styrelseutbilning och -utveckling. Genom företagets historiska bakgrund inom Investor och Wallenbergsfären samt del av Novaregruppen har Novare Leadership Academy idag ett unikt och exklusivt nätverk för att skapa plattformar för erfarenhetsutbyte, ny inspiration och kunskap inom ledarskap, affärsutveckling och styrelsearbete. Som Projektkoordinator blir du en del av ett drivet och kompetent team där du kommer att driva igenom flertalet unika program, fysiskt såväl som digitalt, för ledare och beslutsfattare. Detta genom Novare Leadership Academys framgångsrika ledarskapsprogram och mentorprogram. 
 
Arbetsuppgifter  
I rollen som Projektkoordinator kommer du att få stort ansvar där uppgifterna är varierande. Du supporterar teamet som projektleder utbildningsprogram/event för ledare, såväl digitalt som fysiskt tillsammans med repektive programägare. Du ansvarar centralt för administration och uppföljning tillsammans med respektive programägare. Därtill stöttar du i försäljningsaktiviteter och övriga projekt relaterat till verksamhetens tillväxt. Du kommer erhålla en unik insyn och delaktighet mitt i näringslivets kärna och ett ansvarsfullt jobb med stor flexibilitet. 
 
Vem söker vi? 
Som person är du strukturerad, flexibel och ansvarstagande. Du har en mycket god samarbetsförmåga och är tydlig i din kommunikation. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo och med varierande arbetsuppgifter. Du har stort intresse för näringslivet och ledarutveckling samt är trygg i att prata inför en grupp. Du är tekniskt lagd eller har ett intresse för det digitala, då vi driver program/event både online och fysiskt.
 
Vidare ser vi att du har:

• Erfarenhet av att assistera vid projekt/event.
• Erfarenhet av administration och uppföljning.
• Goda kunskaper i MS Office, Teams & InDesign 
Vi ser det som meriterande om du har: 

• Erfarenhet av employer branding / consulting
• Universitetsexamen inom People/Business Management, Ekonomi eller liknande
För att lyckas och trivas i rollen tror vi även att du är intitiativtagande, social, orädd, professionell och affärsmässig med en ”can-do-mentalitet”. Du har en hög personlig mognad, är kreativ men även strukturerad och med en förmåga att hantera flera processer parallellt med både fingertoppkänsla och detaljkoll. 
 
 
Är det här rätt möjlighet för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att vi utifrån GDPR endast tar emot ansökningar via annons. Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Novare Interim & Recruitment
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2021
  • Ansök senast: 28 oktober 2021

Liknande jobb


Administratör med servicekänsla

Administratör med servicekänsla

18 november 2022

10 november 2022