Projektkoordinator till Tingstad Rörinstallationer

Projektkoordinator till Tingstad Rörinstallationer

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET

Tingstad rörinstallationer startade 2004 och är ett entreprenörsdrivet bolag med stora ambitioner. Företaget riktar in sig mot större entreprenader för byggföretag och fastighetsägare och är verksamma inom industri, offentlig och kommersiella sektorn. Vi utför allt från ny/ombyggnad och service av kontor, skolor, lägenheter till villaområden.

Nu söker Tingstad Rörinstallationer en projektkoordinator som ska vara med och utveckla bolagets i deras expansionsfas!

DU ERBJUDS:

- En nyckelposition med stort eget ansvar där du bidrar med din kunskap och erfarenhet i en organisation under utveckling.

- Du erbjuds utbildningar för att få dig att växa och trivas hos oss. Vår ambition är att ligga i framkant och det gör vi genom att satsa på vår personal.

- En positiv arbetsmiljö med god laganda - det är vi som team som gör att förutsättningar för ett bra arbete skapas!

- Du får möjligheten att utforma och verkställa arbetsuppgifter på ett produktivt och effektivt sätt utifrån gällande målsättningar och riktlinjer.

Vad Du Kommer Att Göra: Som projektkoordinator på Tingstad Rör kommer du att vara spindeln i nätet och spela en avgörande roll för att säkerställa att våra projekt går smidigt och effektivt. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

-
Fakturering: Du kommer att hantera faktureringsprocessen för våra projekt och säkerställa att all dokumentation och fakturering sköts korrekt och i tid.

-
KMA och ISO-arbeten: Du kommer att vara involverad i att hantera kvalitet, miljö och arbetsmiljö (KMA) samt isoleringsarbeten, och säkerställa att våra projekt följer alla nödvändiga standarder och föreskrifter.

-
Koordination: Du kommer att vara den som håller samman trådarna och säkerställer att alla delar av våra projekt samverkar sömlöst.

-
Intern administration: Du kommer att sköta det interna arbetet och vara en viktig del av vårt administrativa team.

Vem är du: Vi söker dig som är driven, administrativt lagd och älskar att koordinera olika aspekter av projekt. Du är strukturerad och har en förmåga att hålla ordning i komplexa arbetsflöden. Du trivs i en miljö där ingen dag är den andra lik, och du är redo att ta dig an utmaningar med en positiv inställning.

Krav:

- Erfarenhet av administrativt arbete, företrädesvis inom projektadministration. Du har god förmåga att vara noggrann och detaljfokuserad i faktureringsprocessen.

- Kunskap om KMA och ISO-arbeten är en fördel.

- En stark kommunikationsförmåga och god förmåga att samarbeta med olika teammedlemmar.

Vi välkomnar sökande från olika bakgrunder och uppmuntrar mångfald i vårt arbetslag.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse.

Arbetstider: Heltid, dagtid.

Plats: Exportgatan, Göteborg

Rekryteringsprocessen hanteras av A-Hub. Kundens önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av oss. Urval görs löpande och vi rekommenderar dig att ansöka så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Nina Firouzi, Nina@a-hub.se

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2023
  • Ansök senast: 3 mars 2024

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024