Projektkoordinator till väletablerat företag i Avesta!

Projektkoordinator till väletablerat företag i Avesta!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en stöttande roll och har tidigare erfarenhet inom administration och projektkoordinering? Är du intresserad av att bli en del av ett globalt och föränderligt företag? Just nu söker vi en kvalificerad Projektkoordinator för långsiktigt uppdrag hos vår välkända kund i Avesta! Uppdraget förväntas starta omgående för att pågå under sex månader, med möjlighet till förlängning. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen som Projektkoordinator kommer du arbeta brett och varierande med framförallt administrativa uppgifter då du bland annat stödjer chefer och ledningsgrupp kopplat till projekt. Detta innefattar bland annat:
• Projektdokumentation innefattande koordinering och uppföljning av projekt
• Sammanställa information för rapportering
• Ta fram underlag och statistik
• Framställa presentationsmaterial
• Inköpshantering, beställningar och fakturering
• Ta fram material för viss intern kommunikation

Vem är du?
För att kvalificera dig till rollen som Projektkoordinator söker vi dig med tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att arbeta i projekt, gärna från en internationell verksamhet. Du har mycket god administrativ och kommunikativ förmåga samt lätt för att samarbeta med många kontaktytor. Vidare besitter du goda kunskaper i MS Office och Sharepoint samt har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

Som person är du positiv, driven, självgående och framför allt serviceinriktad. Du trivs som bäst när du får hjälpa andra och du är den som tar ansvar för dina uppgifter, strukturerar och driver dem i mål. Vi tror också att du har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter och trivs i en internationell miljö. Vidare är du angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024