Arbetsbeskrivning
Om tjänsten:
Vi på Edge of Talent söker nu en driven Projektkoordinator/Administratör för ett spännande kunduppdrag på initialt 3 månader, med möjlighet till förlängning upp till 6 månader. Du kommer bli projektanställd hos Edge of Talent. I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i att stötta teamet genom att koordinera möten, hantera administrativa uppgifter
Uppdragsbeskrivning:
Uppdraget innebär att agera stöd i en förstudie med fokus på process åtgärder och organisationsbyggande. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att:
Boka och koordinera möten samt förbereda agendor och protokoll.
Stödja projektledningen med administrativt arbete.
Hantera och strukturera dokumentation samt följa upp deadlines och projektmål.
Vara en viktig kontaktpunkt för teamet och agera navet i projektets dagliga kommunikation.
Kvalifikationer:
Tidigare erfarenhet av en administrativ roll inom projekt- eller verksamhetsutveckling.
Förståelse för compliance och regelverk är meriterande.
Strukturerad och noggrann med god förmåga att hantera flera uppgifter parallellt.
Stark kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt.
God datorvana och erfarenhet av att arbeta i verktyg som Office-paketet.
Vi erbjuder:
En dynamisk och engagerande arbetsmiljö där du får möjlighet att vara delaktig i ett viktigt projekt med stora utvecklingsmöjligheter. Uppdraget är initialt på 3 månader med möjlighet till förlängning upp till 6 månader.
Ansökan:
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi tillämpar löpande urval! Välkommen att bli en del av vårt team och hjälpa till att skapa värde för våra kunder genom din kompetens.
Kontakt:
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på Edge of Talent. Vi ser fram emot din ansökan!