OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Platsa är en helhetsleverantör kring all typ av rekrytering. Genom kunskap, engagemang, och en kvalitetssäkrad rekryteringsprocess lokaliserar vi rätt person till rätt plats. Vi är med hela vägen och ger oss inte förrän vi hittat den ni söker. En lyckad rekrytering hjälper företag att få in nya tankar, andra erfarenheter och mer energi. Det är lätt att söka efter den mest kvalificerade kandidaten, när det egentligen är både kompetens och personliga egenskaper som skapar den perfekta matchningen. Vi är givetvis auktoriserade.
Trivs du att jobba i en bred, administrativ roll och är tillgänglig omgående? För kunds räkning, som är ett globalt bolag, söker vi dig som vill jobba som projektkoordinator. Läs mer om tjänsten och ansök redan idag!
Rollen som projektkoordinator/administratör innebär att du stöttar upp service- och försäljningsavdelningen. En varierad och koordinerande roll där du har möjligheter att växa in i företaget. Kunden är ett globalt bolag med högt i tak och en lättsam atmosfär. Här finns stora möjligheter för kompetensutveckling och växa inom bolaget.
För att trivas i rollen som projektkoordinator/administratör har du lätt för att skapa en tydlig överblick av vad som behöver prioriteras. Du är trygg i dig själv och trivs att jobba så väl framför datorn som med telefon som arbetsredskap. Du är prestigelös i ditt sätt att vara och är gärna med och bidrar till en positiv stämning.
Placering: Hisingen
Krav
Erfarenhet som projektkoordinator/administratör
Excelvana
Svenska och engelska i tal och skrift
Då detta uppdrag är omgående start, söker vi dig som är tillgänglig omgående.
Varmt välkommen med din ansökan!
Detta är ett konsultuppdrag på heltid och du blir anställd av Platsa. Uppdraget är inledningsvis 6 månader med goda möjligheter till förlängning av uppdraget för rätt person. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryterare Evelina Löfberg (evelina.lofberg@platsa.se)