OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av en spännande roll på ett välkänt internationellt bolag i telecombranschen? Då tycker vi att du ska läsa vidare!
SJR söker nu för kunds räkning en projektkoordinator/orderadministratör. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med chans till förlängning. Du kommer att ha en stor bredd av arbetsuppgifter inom administration och business support, inkluderandes bland annat
- Orderhantering
- Hantering av information kring priser och leveranser
- Prognosarbete
- Projektkoordinering
- Hantering av orderprocesser
- Hantering av orderstatus och kommunikation kring eventuella oegentligheter internt och med kunder
- Övervakning budget och ordrar
- Skapande av processdokument och PowerPoint-presentationer
Du är spindeln i nätet mellan IT, orderadministration och huvudkontor, och du kommer att sitta i trevliga lokaler i Kista i nordvästra Stockholm.
Din bakgrund
För att passa in i denna roll ser vi att du har erfarenhet av en roll som projektkoordinator eller motsvarande. Du har kunskaper i Excel och SAP, samt kommunicerar väl på svenska och engelska i tal och skrift.
Du har erfarenhet av att skapa processdokument och PowerPoints, och det är meriterande om du även arbetat med orderadministration
Som person ser vi att du är driven, motiverad och kommunikativ. Varmt välkommen med din ansökan!
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Linda Stenfelt.Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2019-08-31.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolagetSJR in Scandinavia ABmed dotterbolagenSJR in Sweden AB,Ogunsen AB,SJR IT ABochWES AB.
Titel: Projektkoordinator/orderadministratör
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88