OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Projektledare/projektkoordinator med start i augusti
Till vår kund söker vi dig som har minst 3 års erfarenhet av att arbeta med leverans/projektledning inom IT/PBX- området. Du förstår komplexiteten av att leverera i teknisk miljö och sätter kunden i fokus. Du gillar att arbeta i team, tänka utanför ramarna och ta stort eget ansvar. Du vill göra skillnad, ta plats och vara med och bygga något nytt. Du är duktig på att hitta lösningar där andra ser svårigheter.
Dina arbetsuppgifter som projektledare/projektkoordinator och profil:
Du kommer att arbeta som leveranskoordinator/projektledare för leveranser av vår kunds telefonisystem till nya och befintliga kunder. I rollen ingår bland annat att koordinera våra tekniska resurser, operatörer, konsulter samt hårdvara så att vi levererar våra system inom avtalad tid och med hög kvalitet.
Du kommer även att samarbeta med motsvarande roller inom våra andra affärsområden – dokumenthantering, video och IT. Du kommer att ingå i arbetsgrupper där man utvecklar nya funktioner och tjänster till produktportföljen
I ditt dagliga arbete kommer du ha direktkontakt med kunder så det är bra om du är kommunikativ och kan förstå och besvara deras behov. Vår kund fokuserar på förebyggande åtgärder och långsiktiga lösningar, varför det är viktigt att du delar dessa värderingar.
Du brinner för problemlösning och utveckling och tycker om att vara bäst på det du gör. God analytisk förmåga, samt struktur och noggrannhet i ditt arbete är egenskaper som värdesätts. Serviceinriktad, initiativ- och ansvarstagande, kommunikativ förmåga samt ett konsultmässigt beteende och en hög grad av affärsmässighet är egenskaper som är ett krav för tjänsten.
Det är meriterande om du har kunskaper inom ITIL.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719