OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu finns det en möjlighet att bli en del av Pelly i Falkenberg! Är du en relationsbyggande, strukturerad och flexibel person som brinner för försäljning och koordinering? Har du erfarenhet av support, innesälj och/eller projektledning? Läs då mer!
Om tjänsten
I rollen som projektkoordinator/säljsupport arbetar du med att ge bästa tänkbara service till Pellys kunder såväl som till kollegor internt. Du är supporterande och konsultativ vad det gäller sortiment och produkter för att hitta den optimala lösningen. Det handlar om allt från uppstart till löpande beställningar, alltid i tät dialog med kunderna, via mail och telefon. Du kommer också att fungera som support för KAM:arna. Arbetsuppgifterna är varierande och en dag blir sällan exakt enligt plan.
Tjänsten innefattar förutom support och projektkoordinering också uppsökande försäljning till nya kunder via telefon och mail. Du arbetar i affärssystem med offerering, orderregistrering, leveranssupport, artikeladministration osv. Då och då tar du emot kunder i utställningen, såväl planerade som spontana besök för att presentera och visa produkter.
Du ingår i säljsupportavdelningen och rapporterar till teamchef.
Om dig
För tjänsten som projektkoordinator/säljsupport ser vi att du har minst några års erfarenhet inom ex. support, försäljning, projektledning och/eller liknande. Högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom relevant område är meriterande. Vi söker dig som brinner för att ge god, personlig och kvalitativ service på ett effektivt sätt. Du älskar försäljning, både genom support och merförsäljning men också genom att bearbeta nya kunder. Du känner igen dig som en relationskapande och kommunikativ person med skinn på näsan.
För att lyckas och trivas i rollen ser vi också att du är en strukturerad lagspelare med god förmåga att prioritera och växla mellan olika arbetsuppgifter, utan att något faller mellan stolarna. Du har allmänt god datorvana, är bekväm med Excel och har erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem. Flytande svenska och engelska i tal och skrift samt körkort är ett krav för tjänsten.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Pelly Butiksinredningar AB
Företaget har funnits sedan 1939 och har sitt säte i Falkenberg där huvudkontor, utställning och lager finns. Pelly erbjuder både kundunika och standardiserade butikskoncept till ett stort antal kunder, alltifrån de lite mindre till de stora kedjorna. Men fokus både på funktion och det visuella arbetar Pelly med allt från idé till färdig butik samt med löpande etableringar. Deras tre kärnvärden; Engagemang, enkelhet och fokus, speglar arbetet, både externt och internt. Pelly är miljöcertifierade enligt ISO 14001 för att säkerställa ett hållbart tillvägagångssätt genom hela värdekedjan.
Förutom en trevlig arbetsmiljö med härliga kollegor erbjuder Pelly dig generöst friskvårdbidrag, tjänstepension och följer Unionens kollektivavtal. För rätt person finns det goda möjligheter till vidareutveckling inom rollen och inom företaget.
Om anställningen och ansökan
Pelly har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning, med start omgående eller enligt överenskommelse. Rekryteringsarbetet sker löpande.
Vänligen bifoga CV och personligt brev. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Hanna Bonli via 0736 84 77 73.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147