OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vill du vara med och driva projekt framåt, hitta rätt affärer och bygga relationer? Är du driven, engagerad och gillar att nätverka? Då kan det vara just dig vi söker! Du behöver inte ha flera års erfarenhet, utan den största vikt för denna anställning är din personliga drivkraft och engagemang.
Nu söker vår kund nya kollegor som vill vara den självklara kontakten till företag vid stöd i projekt vad gäller vägarbeten och andra nybyggnationer. Du kommer att tillgodose byggprojekt med de produkter och tjänster som behövs för att säkerhetsställa att arbetet sker säkert och under goda förhållanden.
Du kommer aktivt söka, initiera och genomdriva affärsmöjligheter. Du är ansvarig att agera för att regelverk och policy efterlevs i projekten och i samarbetet med kunden. Du är delaktig i att planera, utföra och ansvara för produktionen/driften och tillhörande uppgifter i aktuella projekt. I rollen innebär det att utföra platsbesök och kundbesök, planera och delta i möten kopplade till projekten, ansvara för resultatet, hantera system, rutiner och administration enligt företagets regler och krav. Samt genom ett medskapande förhållningssätt bidra till din egen och gruppens utveckling i enlighet med målen för verksamheten.
Detta är en tillsvidareanställning med start omgående,. Arbetstiderna föreligger mellan 08:00 – 17:00, och du utgår från deras kontor i centrala Göteborg. Fast bra grundlön och förmånsbil.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag.
Om företaget
Vår kund är behjälplig vid bebyggelse av vår infrastruktur, att se till att de som arbetar är skyddade och dem som rör sig runt om i området, och tillgodoser de maskiner och verktyg som behövs för de olika stora byggprojekten. Mer information om företaget ges vid personlig kontakt.
Din profil
Vi ser att du som söker är förtroendeingivande, lyhörd och ger energi. Du är mycket driven och engagerad i ditt arbete. Vidare tror vi att du är en lösningsfokuserad person, som gör saker enkelt. För att lyckas i denna roll är det bra om du är självgående, strukturerad och flexibel. Du gillar det personliga mötet och rör dig obehindrat i kontakten med nya människor.
Du har tidigare relevant arbetslivserfarenhet och uppskattar att skapa goda relationer med kunder, och förstår vikten av återkoppling och närvaro. Du pratar och skriver flytande svenska och är duktig på engelska. Du har datorvana och körkort är ett krav.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson