OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Omsorgsförvaltningen, Värnamo kommun söker, under förutsättning av erforderliga beslut, en projektledare till ett projektet som syftar till att utveckla den sociala dokumentationen kring brukare inom äldre- och handikappomsorgen, vilket innefattar att utveckla innehåll, riktlinjer och rutiner för social dokumentation i hela kedjan från myndighetsutövning till verkställighet, att utveckla en kontrollfunktion för att kvalitetssäkra innehållet, att bygga upp nätverk med utsedda dokumentationsombud och chefer samt att planlägga utbildning och genomförande av utbildningsinsatser för social dokumentation.
Lämplig högskoleutbildning och erfarenhet av vård- och omsorgsarbete, goda kunskaper om socialtjänstlagen, LSS och HSL, erfarenhet av dokumentationssystem samt erfarenhet och intresse av att arbeta med projekt
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser gärna manliga sökanden.
På omsorgsförvaltningen är vi fler än 1000 anställda som arbetar med att ge stöd, hjälp och service till våra medmänniskor. I vårt arbete krävs inte bara yrkeskompetens utan också empati och stort personligt engagemang. I gengäld är vår strävan att ge möjlighet till personlig utveckling både inom och utom arbetet. Vårt arbete är ett framtidsarbete. Det kan också bli Ditt framtidsarbete.
www.varnamo.se/aktivfritid/
www.varnamo.se/gottomplats/