OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en fartfylld miljö och motiveras av självständigt arbete med tydliga mål? Är du kommunikativ och tycker om att driva dina uppgifter från start till mål?
Söderberg & Partners Förmåner AB söker en projektledare med ansvar för kundimplementationer till tjänsten Benefits. Benefits är Söderberg & Partners molnbaserade förmånsportal. Portalen gör företag till mer attraktiva arbetsgivare samtidigt som den stärker varumärket bland befintliga medarbetare genom att samla företagets alla förmåner deras medarbetare kan ta del av i en tjänst. Benefits är ett växande affärsområde inom Söderberg & Partners och nu söker vi dig som vill vara med på resan och göra skillnad. Benefits har kunder inom både offentlig och privat sektor spridda över hela landet. Organisationen är kreativ och initiativrik och medarbetarna drivs av ett stort engagemang och intresse för sina arbetsuppgifter.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att implementera vår IT-lösning för nya kunder samt vidareutveckla implementationen hos befintliga kunder. Du ansvarar för projekt ifrån uppstart till lansering för kundens anställda, våra användare. Du leder och koordinerar implementationsarbetet från början till lansering av tjänsten. I rollen är du kontaktperson gentemot våra kunder och vi ser därför att du är kommunikativ och obehindrat kan kommunicera med allt ifrån VD, IT-utvecklare till löneadministratörer.
Tjänsten är ett vikariat till och med 2023-03-31. Tillträdesdatum sker efter överenskommelse.
- Har examen inom ekonomi, teknik, HR eller liknande
- Har 1-5 års arbetslivserfarenhet, gärna inom projektledning och erfarenhet av mycket kundkontakter
- Har god datavana och intresse för IT-lösningar
- Är driven, självgående och lättlärd, samt utmanas av höga resultat- och kvalitetsmål
- Skapar långsiktiga relationer och vill alltid överträffa förväntningar
- Ambitiös, positiv och social
Vi söker dig som tycker om att arbeta i en föränderlig miljö med många bollar i luften. Som person trivs du med att bära ansvaret för att projektet går i mål och du är van att arbeta mot uppsatta deadlines. Du är en prestigelös person som tar dig an stora och små uppgifter med samma engagemang och med blicken fäst på leveransen till kund.
Välkommen med din ansökan!
Placering: Ynglingagatan 6, Stockholm
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Anställningsform: Vikariat till och med 2023-03-31
Tillträdesdatum: Efter överenskommelse
Sista ansökningsdag: 2022-01-21
Kontaktperson: Fredrik Kjellander, 0730 758082
Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter.
Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering. Vi har valt, som första företag i svenskt näringsliv, att klimatkompensera våra medarbetare, både i arbetet och på fritiden.
Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt.
Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.
Mångfald och likabehandling är viktigt för oss, både när det gäller våra medarbetare och de som söker jobb hos oss. Vi uppmuntrar olikheter och är övertygade om att medarbetare med olika erfarenheter, kompetenser och referensramar hjälper oss att växa och utvecklas.
Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?