Projektledare emd erfarenhet av Integrationssamordning, Stockholm

Projektledare emd erfarenhet av Integrationssamordning, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm

- Uppdragslängd: Ca. 12 månader

- Uppdragsstart: Enligt ök.

- Sista ansökningsdagen: ansök snarast

- Omfattning: 100%

- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.

Arbetsbeskrivning
Integrationssamordnaren ska samordna och säkerställa samtliga integrationsarbeten tillsammans med tre projekt.

Du ska i rollen samordna och leda integrationsgenomförandet för olika projekt. Det innebär att samordna och styra sidoentreprenörers integrationsarbete inom bla IT/tele/data/mobilnät.

För att lyckas med uppdraget:

- Erfarenhet av installationer och integration av olika utrustningar/ komponenter mot överordnade system (tex säksystem, Scadasystem och/eller mobilnät).

- En bakgrund som samordnare/projektledare i tekniskt komplexa projekt.

- Yrkeshögskola, högskoleutbildning eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt.

- Behärska svenska och engelska i både tal och skrift.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Yrkeshögskola eller högskoleutbildning eller motsvarande integrations kompetens förvärvad via arbete i minst 9 år.

- Minst 9 års erfarenhet som projektledare.

- B-körkort.

- Minst 5 års erfarenhet av att projektleda integration av utrustning/komponenter med överordnade system.

Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Du har erfarenhet av installationer och integration av olika utrustningar/ komponenter mot överordnade system (tex säksystem, Scadasystem och/eller mobilnät) i byggprojekt.

- Minst 3 års erfarenhet av ovan i bygg/installationsprojekt.

- Minst 5 års erfarenhet av arbetsledande roll som projektledare/samordnare.

- Minst 5 års erfarenhet av att projektleda entreprenader/installationer av nätverk (data och/eller tele).

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons

- I ansökan anger du ett kravställt timpris

- Lägg in ett CV på svenska i word-format

- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.

- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.

På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 april 2023
  • Ansök senast: 20 april 2023

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb