Projektledare för kundupplevelse hos Tre

Projektledare för kundupplevelse hos Tre

Arbetsbeskrivning

Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?

Vi söker dig som brinner för att dyka ned i kundresan och identifiera pain points och förbättringar! Som Projektledare ingår du i teamet Digital Transformation där ditt uppdrag kring Kundupplevelsen är en viktig pusselbit i ett team som också driver digitalisering och IT prio för hela Tre och Hallon.

Mer om rollen
Rollen innebär att vara motorn i vårt förändringsarbete. Du har en nyckelroll i att identifiera och prioritera åtgärder och analyser för att säkerställa att vi genomför rätt förbättringar. Du förstår och kommunicera insikter till olika avdelningar på Tre. Varför är detta viktigt? Jo, det ligger till grund för våra beslut och actions när det gäller kundupplevelsen. Hur gör du det? Du är den som håller ihop arbetet kring datadrivna insikter, kundresor och ser till att entusiasmera organisationen i arbetet rörande kundupplevelse. Gör du det här själv? Ja, till stor del men du är ett starkt jag, i ett starkt lag som alltid hjälps åt för att vara vårt bästa. Därtill leder du ett tvärfunktionellt forum med kollegor från till exempel erbjudandeutveckling, kundkommunikation, försäljning och support i arbetet med att ta vår kundupplevelse till nästa nivå.

Till stöd i din roll jobbar du tillsammans med vårt Data Analytics-team för att ansvara för mätningar och pålitlig information. Genom att fråga, utmana och guida dina intressenter går vi tillsammans från insikter till handlingar!

Du kommer se fram emot att

• medverka i vår förändringresa där dina idéer blir till verklighet.
• bredda dig inom din roll och vara med på vår resa där ny teknik samt funktionalitet ständigt levereras.
• vara en del av Sveriges bästa arbetsplatser 2022 enligt Great Place To Work samt att vi är topprankade hos Karriärföretagen av IT-Young Professionals.

Lite mer om dig
Vi tror att du har en talang för att se orsak och verkan. Du drar dig inte för att vända och vrida på olika frågeställningar och löser problem både genom att tänka till själv och ta input från andra. Som en sann Challenger ser vi givetvis att du vågar utmana både dig själv och andra med kundupplevelsen i fokus. Du kan snabbt skapa relationer och jobbar i ditt nätverk för att sprida insikter – ju fler som förstår vikten av kundupplevelsen, desto fler åtgärder kommer vi sätta igång som tar oss åt rätt håll.

För att få med dig personer kan du presentera information både skriftligt och muntligt på ett engagerande, avväpnande och inbjudande sätt. Du trivs med att vara spindeln i nätet och är van vid att hantera stakeholders på olika nivåer oavsett om du presenterar för individer eller på ledningsgruppsnivå.

Vi ser att du har flera års erfarenhet som projektledare och-/ eller en liknande affärsutvecklande roll. Det är en bonus om du har jobbat med kundupplevelse och NPS. Vi har medarbetare av många olika nationaliteter och det är därför en självklarhet att du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

Din ansökan
Vi tar enbart emot ansökningar via denna annons och kommer hålla intervjuer löpande. Tillsättning av tjänsten sker enligt överenskommelse. Vid frågor kontakta rekryterande chef Anna Mörk.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tre
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 december 2022
  • Ansök senast: 19 januari 2023

Besöksadress

Entretorget 5
None

Postadress

Entretorget 5
Johanneshov, 12118

Liknande jobb


25 november 2024

Teknisk Projektledare

Teknisk Projektledare

25 november 2024

Projektledare

Projektledare

25 november 2024

25 november 2024