OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Nynäshamn
- Uppdragslängd: 2020-12-01 - 2021-12-31
- Ansök snarast
- Omfattning: Omfattningen kommer att variera, under de mest intensiva perioderna kommer den ligga mellan 50-100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Vi söker nu en Projektledare för upphandling av fastighetssystem.
Uppdraget omfattar:
Projektet avser upphandling av nytt fastighetssystem.
Nuvarande avtal kommer att sägas upp i september 2021 och avslutas tre månader senare, d.v.s. i årsskiftet 2021/2022. Nuvarande avtal kan troligtvis förlängas ytterligare en period om det krävs för att införa ett nytt fastighetssystem. Det nya systemet bör dock vara infört senast under första halvan av år 2022.
Fastighetsavdelningen har behov av en konsult med helhetsansvar för projektet från projektstart till avslut och överlämnande till förvaltning. Det innebär genomförande av behovsanalys, marknadsundersökning, framtagande av förfrågningsunderlag, stöd vid genomförande av upphandling samt stöd vid införande. Projektledaren ska vara drivande i alla ingående delar av projektet samt tillsammans med projektgruppen arbeta med projektaktiviteter.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Projektledaren ska ha mångårig erfarenhet av upphandling och införande av fastighetssystem.
- Projektledaren ska ha mångårig erfarenhet av offentlig upphandling.
- Projektledaren ska ha erfarenhet från uppdrag inom offentlig sektor.
- Projektledaren ska lägga grunden för ett gott samarbete mellan projektets deltagare.
- Projektledaren ska vara lyhörd för organisationens behov och förutsättningar.
- Projektledaren måste kunna organisera och prioritera.
Önskemål om personliga egenskaper:
- Öppen
- Kommunikativ
- Inneha god samarbetsförmåga
- Drivande
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Techbolag inom IT, Energi och Samhällsbyggnad.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström