OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som vill ta nästa steg i din karriär som Projektledare inom El till ett företag med rätt förutsättning för dig att växa.
Ansök idag för att få chansen att vara med i vårt urval!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Projektledare inom el kommer du arbeta mot entreprenad i tekniktäta projekt. Från tidigt skede till färdigt projekt ansvarar du för budget, tidsplan, kvalité och mer där till. Du planerar och ansvarar för montörer och delegerar rätt person till rätt plats. Utifrån interna och externa möten ser du till att styra projektet i rätt riktning och tillsammans med din personal, underentreprenörer och beställare sätter rätt förutsättningar framåt.
Tjänsten innefattar bland annat:
- Projektledning i stor som små projekt
- Planering och ledning av ca 20 montörer
- Kontakt med beställare, kunder och UE m.m.
Om företaget
Granitor, tidigare Midroc Electro, är ett el- och teknikföretag med stark lokal förankring i Skandinavien. Granitors fokus är på utveckling av entreprenad och servicetjänster inom bygg, fastighet och industri.
I syd har de kontor i Malmö, Helsingborg, Kristianstad och Halmstad. Här kommer du arbeta från kontoret i Helsingborg men ibland även besöka och arbeta från resterande kontor.
Mer information om företaget kommer på eventuellt intervjutillfälle.
Din profil
I rollen som Projektledare krävs det att du har en god planerings- och ledningsförmåga. Med en del olika projekt samt många bollar i luften ser vi att du är bra på att strukturera som har ordning och reda i ditt arbete.
Då du som Projektledare har en del intern samt extern kontakt behöver du bara kommunikativ samt kavat som person.
Skallkrav:
- Två års erfarenhet som projektledare inom el
- Svenska i tal och skrift
- Körkort B
Meriterande:
- Ytterligare erfarenhet
- Lokal kännedom/kontaktnät i Helsingborg
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Startdatum: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Placeringsort: Helsingborg
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag till fredag, 08:00-17:00
Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996