OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 7 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50-100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
- Arbetar som energikonsult på uppdrag av kunder som är små och stora fastighetsägare. '
- Projektleder och gör utredningar, utifrån kundens behov och fastighetens förutsättningar.
- Analysera, dimensionera, projektera fjärrvärme- och fjärrkylanläggningar och andra tekniska system i fastigheten.
- Upprättar offerter och kompletta åtgärdsförslag
- Projektledare vid byggnation av fjärrvärmecentraler samt utför besiktningar.
- Fjärrvärme- och fjärrkyla är centralt i kundens tjänsteutbud, men hela fastighetens energisystem och digitala fastighetstjänster ingår i kundens tjänsteutbud.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- God kännedom om fjärrvärme- och fjärrkylanläggningar och fastigheters energisystem
- Van vid entreprenad- och budgetansvar samt att leda förhandlingar,
- Kunskap om gällande arbetsmiljöregler.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Kompetens inom ventilation, styr- & reglerteknik.
- Kompetens inom fastighetsförvaltning.
- Certifiering enl. EKL
Önskemål om personliga egenskaper:
- Vi tror att du är självständig, ansvarstagande, innovativ och har förmågan att få saker och ting gjorda.
- Nyfiken på kundens verksamhet, lyhörd samt ha ett professionellt agerande.
- Ser affärsmöjligheter och har en förmåga att presentera förslag på ett övertygande sätt, både i tal och skrift.
- Trivs i en affärsmässig miljö och levererar alltid hög kvalitet med kundens behov i fokus.
- Du är nyfiken på ny teknik och digitala, smarta lösningar.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström