OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdragsbeskrivning:
Konsultens uppdrag innebär att som extern projektledare då det internt inte finns möjlighet till en objektiv bedömning och genomförande. Därför vill kund använda en extern resurs som kan göra kartläggning av ytor, ta fram ett upplägg för framtida skötsel utifrån driftoptimering och implementera det nya upplägget. I uppdraget ingår att förändringsleda personal och hantera motstånd. Uppdraget kommer att ske i två faser med ett uppehåll mellan dessa på cirka 1 månad. Detta då beslut behöver tas innan implementering startar.
Ska krav:
• Kunskap och erfarenhet av projektledning inom fastighetsskötsel, minst 6 års erfarenhet.
• Erfarenhet av utredningar & analyser, minst 4 års erfarenhet.
• Kunskap och erfarenhet av teknisk verksamhet/fastighetsskötsel, minst 4 års erfarenhet.
Bör krav:
• Kunskap och erfarenhet av ekonomi, minst 2 års erfarenhet
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.