Projektledare inom Tillstånd & MKB söker till växande bolag

Projektledare inom Tillstånd & MKB söker till växande bolag

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en strukturerad och noggrann person som trivs i en varierande roll? Vill du vara med och skapa trygghet för byggaktörer och kringboende i samband med bygg- och miljöprojekt? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund söker nu en projektledare till deras affärsenhet Tillstånd & MKB. I rollen kommer du att leda tillståndsansökningar samt miljökonsekvensbeskrivningar enligt miljöbalken, detta i nära samarbete med beställaren. Du kommer att arbeta i ett högt tempo och med stort ansvar för tilldelade projekt. Exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen:

- Löpande kontakt med kunder och kollegor.
- Genomförande av hela tillståndsprocessen.
- Upprättande av ansökningshandlingar inklusive MKB.
- Läsa in handlingar samt leverera miljötillståndsansökningar.
- I samråd med jurist leda hantering av överprövning samt överklagade tillstånd i mark- och miljödomstol.

Om företaget
Mer information ges om företaget vid personlig kontakt.

Din profil
För att lyckas i rollen ser vi att du har en högskole- eller universitetsutbildning likvärdig natur/miljövetare eller civilingenjör inom miljö. Det är av hög vikt att du utrycker dig väl i både tal och skrift då du ansvarar för att din information kommer fram korrekt. Du har även B-körkort. Det är högt meriterande om du har tidigare dokumenterad erfarenhet inom tillståndsansökningar.

Vi söker en person som är tålmodig, noggrann samt van vid att arbeta självständigt. Du är trygg i att strukturera samt fatta egna beslut i det löpande arbetet. Du bör vara stresstålig samt inneha en god social kompetens. Vår kund har kontor på flera olika orter, bland annat Sundsvall, Stockholm, Göteborg, Jönköping och Malmö och placering kan styras efter önskemål.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Sarah Lindgren på telefon 076 – 875 11 46 eller Sarah.Lindgren@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2022
  • Ansök senast: 21 januari 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Project Manager till Linköping

Project Manager till Linköping

28 november 2024

28 november 2024

28 november 2024