OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Projektledare inom ventilation till Kiruna
Är du en strukturerad person som gillar att hålla i projekt -stora som små? Har du en teknisk bakgrund och är laddad för nästa utmaning inom projektledning? Då kan det här vara ditt nästa steg i karriären.
Dina arbetsuppgifter:
Som projektledare hos vår samarbetskund kommer du att driva projekt från start till mål, det innebär bland annat att planera projektet och se till att tidsramar hålls, beställa material, lyfta fakturor mot kund och vara med på slutbesiktningar. Arbetstiden är förlagd både på kontor men också en del ute på arbetsplatserna för att följa upp arbetet, eller för att genomföra ett kundmöte.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Planera projekten (tidsplan, bemanning, inköp, ekonomi)- Ansvara för kalkyl, resultat samt utförande av projekt
- Utveckla och bevara kundrelationer
- Leda och engagera dina medarbetare
Om företaget
Vår samarbetskund skräddarsyr lösningar för sina kunder och erbjuder installation samt service inom el, vs, ventilation och kyla. På ventilationssidan installerar de alla typer av installationslösningar såsom processventilation, styr och övervakning samt luftbehandling. Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.
Din profil:
Vi ser att du som söker har en god social kompetens och är van att ha ett stort kontaktnät. Du är tydlig och rak och gillar att ha ansvar samt att leda ditt team mot målet. Du har ett stort tekniskt intresse, och läser och förstår ritningar utan problem.
Skallkrav:
- Minst 6 månaders erfarenhet av projektledarroll eller liknande
- Teknisk bakgrund gärna inom bygg, el, eller styr
- Läsa och förstå ritningar
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Erfarenhet av eller kunskap inom entreprenad juridik
Meriterande:
- Utbildad projektledare
- Tidigare erfarenhet av installations eller byggbranschen
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Ort: Kiruna
Omfattning: Heltid
Start: September 2021
Arbetstider: Kontorstider
Välkommen med din ansökan redan idag. Vi behandlar våra ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996