OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Uppdraget innebär att koordinera, utreda och definiera arbetet med att skapa en effektiv hantering av begreppet "kund". Definition av "kund" behöver verifieras och utifrån det mappas mot befintligt CRM system och kommande utvecklingsbehov. Du ska leda en intern arbetsgrupp som skapas av resurser från flera interna enheter.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 4 års erfarenhet av att leda utredningar i större verksamheter (>500 anställda) de senaste 6 åren.
- Minst 9 års erfarenhet av roller som ledare (projektledare, chef eller liknande) och/eller utredare.
- Erfarenhet av förändringsledning och skapandet av verksamhetsplan i minst 2 uppdrag de senaste 6 åren.
- Minst 2 års erfarenhet av att skapa (ta fram, formulera) och använda marknadsanalys/kundinsikter.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 2 års erfarenhet av arbete inom offentlig verksamhet.
- Minst 2 års erfarenhet av arbete som projektledare
- Minst 2 års erfarenhet som produktägare för en eller flera CRM produkter de senaste 6 åren.
Önskemål om personliga egenskaper:
Förmåga att förstå komplexa sammanhang och beroenden, Kommunicerar enkelt och tydligt med fokus på mottagarens förutsättningar och behov, Ha hög integritet då Trafikförvaltningen arbetar med kritisk verksamhet, Självgående, noggrann och strukturerad, Mycket god förmåga att skapa samarbete mellan olika intressenter.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström