OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
På grund av införandet av ett nytt avtal behöver kunden en person att upprätta leveransprocesser, tekniska integrationer av ärendehantering, order och fakturering samt anpassning av arbetssätt utifrån nya villkor och förutsättningar i det nya avtalet. I arbetet ingår att delta i och driva anpassning av arbetssätt.
Arbetsuppgifter:
- Leda införandeprojektet från kundens sida
- Leda hanteringen av integrationer med leverantören
- Leda införandet av nya processer och rutiner under avtalet
- Lansera det nya avtalet internt
- Koordinera det nya avtalet med kundens interna organisation
- Genomförande av kompetenshöjande aktiviteter
- Som projektledare leda arbetet med testning, lansering och utrullning av ny integration
- Skapa rutiner och processer mot interna system (inventarie mm)
- Skapa integrationer mot interna beställningssystem
- Underhålla och förbättra befintliga interna beställningsflöden
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Meriterad erfarenhet av arbete som teknisk projektledare och huvudprojektledare
- Minst 3 års erfarenhet av utveckling av processer och arbetssätt
- Erfarenhet av resursplanering
- Erfarenhet av arbete i stor myndighet eller liknande organisation
- Önskvärd erfarenhet av arbete med integration
- Önskvärd erfarenhet av arbete med hårdvaruhantering (datorer och skärmar)
- Erfarenhet av agilt arbete enligt SCRUM
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet av Jira
- Erfarenhet av Hardware Asset Management
- Erfarenhet av arbete med ServiceNow, nya ITSM systemet
- Erfarenhet av arbete med Service Manager, gamla ITSM systemet
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström