OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som projektledare hos myndigheten kommer du att vara en del av kundens projekt och se över processer och arbetssätt samt även införa stöd för ärendehantering för förbättring av digitala närvaro. Din huvudsakliga roll blir att se till att systemen levererar så stor verksamhetsnytta som möjligt.
Kortfattade ansvar:
- Driva genomförande av aktiviteter
- Stödja administrationen
- Prioritera förändringar och rättningar
- Motverka störningar genom åtgärder och riskhantering
Vi söker dig som med följande erfarenhet:
- Erfarenhet av projektledning i minst fem år
- Högskoleutbildning eller likvärdig yrkesutbildning
- Flytande engelska och Svenska
- Scrum erfarenhet
- Minst tre års erfarenhet av systemförvaltning eller produktägarskap
Du kan snabbt sätta dig in i verksamhetens arbetssätt, du är självgående och har en kommunikativ förmåga
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Cv behöver vara på svenska
Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting