OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kunds inköpsenhet söker vi en projektledare för krav och behovsinsamling i samband med tjänsteupphandling av teknisk karaktär, du kommer tillsammans med strategisk inköpare ansvara för framdrift av upphandling, hålla ihop kravspecifikationsarbetet och samla in behov samt hålla ihop säkerhets- och dataskyddsarbetet.
Mer information om uppdraget ges vid en eventuell kundintervju.
Vi söker dig med följande tidigare erfarenhet
3 års arbetslivserfarenhet som projektledare inom upphandling
Magisterexamen eller motsvarande inom relevant område
Certifiering inom Projektledarskap eller motsvarande utbildning
Erfarenhet av dataskydd och säkerhetsskydd
Erfarenhet av kravställningsarbete
Du kan snabbt sätta dig in i komplexa frågor, du planerar och prioriterar ditt arbete samtidigt som du anpassar dig till ändrade omständigheter.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting