Projektledare med erfarenhet av utredningar, Stockholm

Projektledare med erfarenhet av utredningar, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 7 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden planerar att genom en uppdragsspecifikation genomföra en planeringsstudie inkluderat strategisk avtalsutvärdering av nuvarande avtal samt analys av kommande behov av egendomsskyddstjänster och söker därför en Projektledare / Utredare.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Minst akademisk kandidat examen.
- Minst 3 års erfarenhet av att ha jobbat med projektledning.
- Minst 9 års erfarenhet av att ha jobbat med utredningar.
- Minst 2 tidigare projekt/uppdrag inom offentlig verksamhet att leda studier/analyser i projektform inom område trygghet och säkerhet på en strategisk och hållbar nivå.
- Minst 2 års erfarenhet och mycket goda kunskaper om styrande regelverk, riktlinjer och dokument inom offentlig verksamhet från de senaste 3 åren.
- Minst 1 projekt/uppdrag dokumenterad erfarenhet av offentlig upphandling (LOU)
- Minst 3 års erfarenhet av arbete inom offentlig myndighet.
- Minst två projekt/uppdrag med dokumenterad erfarenhet att genomföra avtalsutvärdering och studier inför upphandling från det senaste 3 åren.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Minst 1 tidigare projekt/uppdrag dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat strukturerat och organiserat med fokus på socialt utsatt grupper och individer.
- Minst två projket/uppdrag där du genomfört en studie inför affär/upphandling av trygghetsresurser (ex. ordningsvakter)


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 september 2022
  • Ansök senast: 21 september 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


11 november 2024

9 oktober 2024

Teknisk inköpare

25 september 2024