Projektledare med intresse för att leda utredningar i större verksamhete...

Projektledare med intresse för att leda utredningar i större verksamhete...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 8 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Uppdraget innebär att koordinera, utreda och definiera arbetet. Du kommer att verifiera och utifrån det mappa mot befintligt CRM system och kommande utvecklingsbehov.

Du tar fram och identifierar behov och förmågor som krävs inom området. Lyssnar på intressenter och verksamhetens behov men också marknaden och identifierar potentiella kommande utvecklingsområden.

Resultatet förväntas presentera vägval som beskriver produktvision, syfte och placering i det digitala ekosystemet. Baserat på vägval kan uppdraget förlängas och utökas till produktägare.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 4 års erfarenhet av att leda utredningar i större verksamheter (>500 anställda) de senaste 6 åren
- Minst 9 års erfarenhet av roller som ledare (projektledare, chef eller liknande) och/eller utredare ska framgå i CV för att anbudet ska kunna godkännas.
- Erfarenhet av att leda implementation av minst 1 CRM system de senaste 6 åren
- Minst 2 års erfarenhet av arbetsledande position de senaste 6 åren. Ex. Chef, projektledare eller motsvarande


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 2 års erfarenhet av arbete inom offentlig verksamhet
- Minst 2 års erfarenhet av arbete som Projektledare
- Minst 2 års erfarenhet som produktägare för en eller flera CRM produkter de senaste 6 åren


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 april 2022
  • Ansök senast: 15 april 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


9 november 2024

Project Manager till Sollentuna

Project Manager till Sollentuna

8 november 2024

Internkonsult inom Stockholms stad – Systemarkitekt

Internkonsult inom Stockholms stad – Systemarkitekt

8 november 2024