OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 1 år
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Kunden söker en Projektledare med intresse för budget- och resultatuppföljning. De främsta arbetsuppgifterna blir att bistå gruppens projektledare men även att tillsammans med projektledaren aktivt och operativt driva deluppdrag.
Arbetsuppgifter:
- Genomgång av förstudier, platsbesök för komplettering av underlag till förstudierna.
- Uppdatera projektplan, projektmallar och presentationer.
- Löpande kontakt med medarbetare inom kundens olika avdelningar som berörs av intäktsutveckling och avtalsuppfyllnad.
- Delta och dokumentera projektmöten med interna kravställare.
- Medverka och ta fram beställningsunderlag, beställning, förhandling och uppföljning.
- Löpande uppföljning genom dokumentation av projektet samt medverka i budget- och resultatuppföljningen är några av de många uppgifter som omfattas i uppdraget.
- Delta och dokumentera etableringsmöten med till tänka etablerare.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Högskoleutbildning med inriktning Ekonomi och/eller Marknadsföring och/eller Eftergymnasial utbildning med inriktning på projektledning.
- Minst 4 års erfarenhet av att ha arbetat som projektledare, projektkoordinator, projektassistent med budgetansvar.
- Minst 2 års erfarenhet av Microsoft Office I arbetet, företrädesvis Excel.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 2 projekt/uppdrag erfaranhet som projektledare hos en offentlig myndighet.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström