OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bli en av oss!
Vi står nu inför en spännande tillväxtfas och kommer att utöka vårt projektkontor med ytterligare en medarbetare. Tillsammans blir vi då ett team om fem personer som består av projektledare, förbättringsledare samt projektchef. Vår utgångspunkt är Linköping, men då vi har verksamhet på olika orter kommer arbetet att innebära en del resor i tjänsten.
Det här blir din nya utmaning!
Som Projektledare hos oss kommer du att ansvara för planering och genomförande samt uppföljning av dina projekt som i huvudsak kommer att beröra materialflöden och logistiklösningar. Du kommer att leda och ansvara för flera projekt samtidigt med varierande storlek och omfattning inom både produktionsförsörjning och byggsupport. Servistik har en uttalad målsättning att växa och du kommer att vara ansvarig för att ta fram och implementera den mest lämpade logistiklösningen vid nya driftställen och eventuella övertaganden. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många kontaktytor, både internt och externt.
Såhär tror vi att du är idag…
Vi söker dig med god logistikförståelse och stor erfarenhet av logistiklösningar antingen genom lämplig utbildningsbakgrund eller mångårig arbetslivserfarenhet. Du har minst tre års vana av att arbeta med flöden och processer, gärna från tillverkningsindustrin. Har du tidigare erfarenheter av förbättringsarbete är det meriterande. Då arbetet innebär en del resor är det en förutsättning att du har B-körkort och gärna tillgång till egen bil.
Som person är du initiativtagande och är uthållig i ditt arbetssätt. Du ger inte upp om du stöter på motgångar eller behöver ändra angreppssätt. Du tar dig an uppgifter och projekt med ett flexibelt och strukturerat förhållningssätt och trivs med att arbeta tillsammans med andra. För att lyckas i rollen tror vi att du har förmågan att driva utveckling samt identifierar förbättringsmöjligheter.
Vad erbjuder vi?
Vi strävar efter att erbjuda våra medarbetare ett stimulerande och utmanande arbetsklimat där alla har möjligheten att tycka, tänka och påverka. På Servistik är vi övertygade om att kontinuerlig utveckling ökar vår konkurrenskraft på marknaden och erbjuder våra medarbetare både personlig och yrkesmässig utveckling. Vi tror att du måste trivas med att arbeta med och i förändring för att passa in långsiktigt i vår organisation. Vi arbetar efter värderingarna ansvar, engagemang och utveckling.
Du erbjuds även förmåner som friskvård och sjukvårdsförsäkring – utöver det får du arbeta med trevliga och engagerade arbetskollegor i en inspirerande arbetsmiljö.
Villkor
Tjänsten är på heltid, tillsvidare. Placering är på vårt huvudkontor i Linköping. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!
Om oss
Servistik är ett logistikföretag med huvudkontor i Linköping. För närvarande driver vi verksamhet i Östergötland och Stockholmsområdet med en uttalad ambition att växa vidare även utanför dessa områden. Vår affärsidé handlar om att erbjuda flexibla logistiklösningar med fokus på effektivitet och långsiktighet till industri- och byggsektorn.
Nu söker vi dig som letar efter en ny utmaning och samtidigt vill vara med och bidra till vår fortsatta utveckling.
Kontaktpersoner på detta företaget
Veronica Elgstrand
Gabriella Herner
010-2147509
Veronica Elgstrand
010-214 75 61
Linda Carinci
010-214 75 09
Elin Funqvist
Joanna Engström
013 32 94 07
Gabriella Herner
Stina Falk
Stina Falk
010-214 75 81
Elin Funqvist
010-2147509