OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratören inom denna myndighet är spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt. Administratören ska vara beställaren behjälplig och bidra till att effektivisera verksamheten genom att stödja medarbetarna och skapa struktur. Administratören behöver ha en god prioriteringsförmåga och vana av att arbeta med många uppgifter samtidigt.
Exempel på uppdrag och ansvarsområden:
Utföra dokumenthantering enligt verksamhetens rutiner och riktlinjer.
Diarieföra handlingar i SLL:s system EDIT samt vara behjälplig vid begäran om offentliga handlingar från extern part.
Skriva protokoll vid möten och workshops samt distribuera och arkivera dessa.
Hantera beställningar av IT och kontorsmaterial.
Fakturahantering i verksamhetens ekonomihanteringssystem Agresso.
Vara behjälplig vid nyanställningar
För denna roll behöver du därför kunna uppfylla följande:
Konsulten skall ha minst teoretisk gymnasieutbildning
Minst 4 års erfarenhet från rollen som administratör från liknande verksamheter så som inom kollektivtrafik, infrastruktur, samhällsplanering, teknik,
Minst 3års dokumenterad erfarenhet av rollen som program eller projektadministratör.
Minst 3 års erfarenhet av dokumenthanteringsystem.
Minst 3 års erfarenhet av fakturahantering i Agresso eller liknande fakturahanteringssystem. (kontering av fakturor och hantering av vidarefakturering/försäljningsordrar).
Rollen har sin utgångspunkt i Stockholm och avser en heltidstjänst. Tjänsten gäller tillsvidare efter en godkänd säkerhetspröving.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.