Projektledare nyetablering/butiksomställning

Arbetsbeskrivning

Svenska Storesupport AB är ett bemannings/tjänsteföretag samt rekryteringsföretag som vänder sig till butiker/butikskedjor och alla leverantörer som har en produkt att sälja till butik. Vår vision är att vara en "HANDELSPLATS FÖR HANDELSFOLK" Vi söker nu för kunds räkning projektledare för nyetableringar och ombyggnationer av butiker inom dagligvaruhandeln. Ansvar/uppgifter Projektledarens huvudsakliga uppgifter är följande: *Ansvar för byggsamordning *Upprätta tidplan för inredningsmontage, space, kyla, utrustning, säkerhet, mm. *Följa upp ovannämnda tidplan och samordna samtliga intressenter så att tidplanen hålls och uppgifterna utförs. *Samordning med ansvariga i butik Önskvärda personliga egenskaper: *Goda ledaregenskaper (gärna erfarenhet av ledande ställning) *God social kompetens *Strukturerad *Affärsorienterad *Förmåga att "tänka stort"/se helhet/kunna prioritera; dvs klara av att ha "många bollar i luften" *Erfarenhet av butik/stormarknad *Erfarenhet av projektledning är meriterande *Gärna en viss grundkompetens i byggrelaterade frågor Bifoga med din ansökan, en fullständig CV som innehåller: *Namn, adress, telefonnr *Utbildningar *Tidigare och nuvarande anställningar(referenser) *Personligt brev gärna med fritidsintressen

Sammanfattning

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024