OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med fortsatt stark efterfrågan söker vi nu dig som är intresserad av att bli en viktig kugge i vårt maskineri.
Du kommer att jobba med projektledning, försäljning och administration inom vår väletablerade organisation i Södertälje.
Dalig kontakt med kunder från kontoret ena dagen och ute på fält den andra dagen tillsammans med telefon, mejl och affärssystem gör du ditt jobb i en ansvarsfull roll där projektledning, administration och försäljning av Daloc säkerhetsdörrar installerade av Secor är din vardag.
Vi tror att du som söker har följande profil:
- Erfarenhet av projektledning och försäljning samt administration.
- Positivt om du har jobbat inom byggbranschen och med dörrar.
- Ordningsam och strukturerad.
- Nyfiken och har egen drivkraft där du ser möjligheter till kontinuerliga förbättringar.
- Goda kunskaper i svenska. Gärna andra språk också, men det är inte ett krav.
- Officepaketet och datorvana är en självklarhet.
- Har ett trevligt och positivt sätt och gillar att möta våra kunder i deras hem och på mässor.
- Vill jobba långsiktigt.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
- Rent belastningsregister är ett krav.
- Körkort B fordras.
- Varaktighet: Provanställning med mål tillsvidareanställning.
- Arbetstid: 8-17.
- Arbetsplats: Södertälje
- Ersättning: Fast månadslön.
Har du frågor om tjänsten och vill ansöka är du i första hand välkommen att kontakta:
Anders Dyjée, anders.dyjee@secor.se 0708-55 06 90.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mats Olofsson
08-54904797
Mohamed Chroukate
08-54905794
Mikael Laurell
0709-100954
Erik Bergqvist
08-54904797
Jonas Skoglund
08-54905794
Niklas Larsson
070-5820253