OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Careco Inredningar är inne på en spännande tillväxtresa och söker nu dig som vill utvecklas i en roll som Projektledare. Du välkomnas till ett expansivt, tryggt och familjärt bolag med stor efterfrågan på sina högkvalitativa produkter.
Dina arbetsuppgifter
Som projektledare är du länken mellan försäljning och produktion/slutmontage. Du ansvarar för att leda projekt i mål med det övergripande målet att alltid uppnå hög kundnöjdhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:
- Offerera och Offertuppföljning
- Projektberedning för att säkerställa förståelse hos kund och produktion för den slutliga leveransen
- Leverantörskontakter
- Ansvara för projektrelaterade inköp
På Careco Inredningar eftersträvas alltid en teamanda vilket medför att du även kommer vara behjälplig och delaktig i andra projekt som drivs parallellt av andra kollegor. Ditt arbete kommer vid vissa tillfällen innebära besök hos kund vilket ställer krav på B-körkort.
Din profil
Vi ser gärna att du som söker är intresserad av inredning och har tidigare erfarenhet av att läsa, tyda och kritiskt granska ritningshandlingar. Har du dessutom arbetat med projektrelaterad verksamhet är det en stor fördel. Vidare önskar vi att du har goda kunskaper inom Office, främst Word och Excel. Har du även tidigare erfarenheter av att arbeta i affärssystem, exempelvis Monitor, samt kunskaper inom CAD är det meriterande. Här arbetar vi i SolidWorks.
Carecos framgång bygger på samarbete och teamkänsla. Därav är det viktigt att du utöver att kunna ta egna initiativ har lätt för att arbeta i grupp och uppskattar en arbetsmiljö som kännetecknas av teamkänsla, flexibilitet och kommunikation. Vi tror även att du är en målinriktad person som tar ansvar för att ditt arbete och dina projekt uppfyller uppsatta mål utifrån tid, kvalitet och kostnad. Du är utåtriktad och stimuleras av att ha varierande kontaktytor och att skapa nya kontakter både internt och externt. Du trivs i en lärande miljö och tar dig an nya projekt med ett nyfiket mindset.
Övrig information
Placeringsort: Osby eller Malmö
Start: Enligt överenskommelse
Varaktighet: Tillsvidare med tillämpad provanställning
Arbetstid: Heltid, dagtid
Lön: Individuell lönesättning
Careco Inredningar har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Josefin Jönsson på 076-501 83 82 eller josefin.jonsson@maxkompetens.se. Sista ansökningsdag är 4 december 2022. Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Om kunden
Careco Inredningar är Sveriges ledande leverantör inom fast inredning till skolor, vårdomsorg och laboratorier. De har en årlig omsättning uppgående till ca 120 Msek. Careco driver sin egen produktion och försäljningsorganisation med totalt 50 anställda. En stor del av bolagets försäljning sker till byggföretag, vilka deltar i upphandlingar inom kommuner och landsting.
Careco Inredningar har sitt huvudkontor i Osby och de har även kontor i Malmö samt produktionsanläggning i Osby och Gnesta. https://www.careco.se/