OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM FÖRETAGET
InterMail är ett nordiskt företag inom kommunikation med 100 anställda. Vi hjälper våra kunder med kommunikation via digitala och analoga kanaler i de nordiska länderna. Vi hjälper varje år fler än 1000 företag med olika typer av försändelser, transaktionsprint, e-Boks och KIVRA lösningar samt email och sms.
InterMail är verksamma inom tre affärsområden;
- Kundlojalitet
- Kundkommunikation
- Leadgenerering
OM TJÄNSTEN
Du blir en del av vårt affärsområde Kundkommunikation som är specialister inom kommunikation och brinner för att hjälpa våra kunder kommunicera. Vår expertis hjälper våra kunder att göra rätt kanalval.
Våra kunder och deras data är i säkra händer. Vi hanterar kundernas personkänsliga dataförsändelser med professionalism och har stor erfarenhet med att kommunicera tvärs över olika kanaler. Vi tar emot och behandlar data och distribuerar kommunikationen efter de regler vi sätter upp tillsammans med kund. Våra kanaler är e-mail, e-invoice, app/sms, print, arkiv, Track & Trace och web. Våra kunder samlar all sin administrativa kommunikation på ett och samma ställe, hos Intermail.
För Intermail är det viktigt med ett kommersiellt fokus och ett bra samarbete mellan vår sälj- och projektledaravdelning.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av Projektledning inom marknadsföring, reklam eller kommunikation och kan arbeta självständigt med befintliga kundprojekt och löpande uppdrag i vår projektledaravdelning.
Projektledaravdelningen består av högt kvalificerade och duktiga svenska och danska medarbetare som varje dag kvalitétssäkrar våra leveranser. Du får uppleva en spännande vardag med hög aktivitet som kräver fokus, handlingskraft och god samarbetsvilja.
Du som söker har goda kunskaper och erfarenheter av både fysisk och digital kommunikation. Det är en självklarhet att du kan arbeta självständigt, proaktivt och resultatorienterat och trivs med ett högt tempo och kan hantera många olika projekt samtidigt. Du har erfarenhet av att koordinera och implementera projekt samt erfarenhet av inköp från externa leverantörer.
Som person är du serviceminded, kommunikativ, lösningsfokuserad och har alltid en god dialog med dina kollegor, kunder och samarbetspartners. Du har ett leende på läpparna och en positiv attityd.
Din placering är delat mellan vårt kontor i centrala Malmö samt på vårt huvudkontor i Hvidovre, 10minuter utanför centrala Köpenhamn.
Du kommer att arbeta med både danska och svenska kunder och kollegor och behärskar svenska och danska i tal och skrift.
VI ERBJUDER
Du kommer in i ett härligt team bestående av 5 projektledare och en trevlig arbetsmiljö med många trevliga kollegor. Vi har högt i tak och en platt organisation där vi lyssnar på varandra. Du kommer få stort eget ansvar för projekt och kunder och blir en viktig pusselbit i vårt team. En konkurrenskraftig lön och fina förmåner till våra anställda är en självklarhet för oss.
Vi ser fram emot att träffa dig
Låter detta som ditt drömjobb vill vi gärna att du hör av dig så fort som möjligt. Skicka en kort och trevlig presentation där du berättar varför just du är den rätta för oss.
Ansökan
I denna rekryteringsprocess samarbetar InterMail med Qarat. Varmt välkommen att skicka in din ansökan via annonsen. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och skicka gärna in din ansökan senast den 3 oktober 2022. För mer information är du välkommen att kontakta Karin Stenberg på 0723 37 77 90 eller karin@qarat.se. Qarat arbetar kompetensbaserat för att främja en objektiv och icke-diskriminerande rekrytering.
Om Qarat
Qarat är en komplett leverantör av rekrytering, search/headhunting, samt digitala verktyg inom utbildning och kommunikation online, såsom LeadersAPP.
Vi arbetar med hela rekryteringsprocesser, rådgivare i delar av en process samt med konfidentiella searchprocesser. Inom ledningsgruppsutveckling / grupputveckling erbjuder vi Sveriges främsta konsulter inom området.