OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Interoc Akustik AB är ett privatägt bolag sedan december 2011. Kärnverksamheten är akustik men idag så utför bolaget även gipsentreprenader, beklädnadsentreprenader, montage av flexibla väggsystem. Interoc Akustik utför allt ifrån mindre reparationer och servicearbeten till stora entreprenader på upp till 30 miljoner kronor. Bland projekten finns en rad stora och välkända referensobjekt som exempelvis köpcentret Emporia i Malmö, Mall of Scandinavia i Solna, kontor och konferenscenter Waterfront i Stockholm och konserthuset Smot i Jönköping. Genom att leverera rätt produkt i rätt tid med rätt kompetens samt ha en lönsamhet bygger vi långvariga relationer med såväl kunder som leverantörer.
Om tjänsten
I din roll som projektledare är du ansvarig för att driva ett antal av Interoc Akustiks underentreprenadsprojekt inom undertak, lättväggar, ståldörrar, beklädnadsmontage och flexibla väggsystem. Dina projekt omsätter på årsbasis 12-30 miljoner och är mellan ett par veckor till 1 år långa. Du är huvudansvarig för projektens ekonomi, personalens säkerhet i projekten, för att arbetet flyter enligt tidplan, KMA, ÄTA avvikelser och upphandling av UE:n. Projekten involverar mellan 4-50 arbetare(montörer, snickare etc) beroende på storlek.
Arbetsuppgifter:
• Driva projekt till bästa möjliga tekniska och ekonomiska utfall
• Leda, driva och fördela arbetet inom projektet
• Tillse god arbetsmiljö, trivsel både internt och externt
• Avvikelsehantering; ÄTA och systemavvikelser
• Inköp inom de tecknade avtalen
• KMA-styrning och uppföljning i projekten
• Produktionsstyrning, framtagande av produktionstidplaner
• Bemanning av hantverkare
Din Profil:
Vi söker dig som har arbetat i rollen som arbetsledare eller projektledare, kanske från något av de stora byggbolagen och nu söker dig till en nyckelposition på ett medelstort bolag som är marknadsledande inom sin nisch. Hos oss erbjuds du möjligheten att fortsätta utvecklas i takt med bolagets tillväxt. Vi söker dig med god planeringsförmåga med god erfarenhet av administrativ projektstyrning.
Grundkrav:
• Minst 3 års erfarenhet som arbetsledare eller projektledare i storleken 5-30 milj projekt
• Erfarenhet av att jobba med projektekonomi, produktionsplanering, tidplaner, säkerhet etc.
Meriterande krav:
• Arbetsledare inom Byggservice
Ansök
Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök med CV och personligt brev senast 20/11-2016. För frågor kontakta Josefin Chapovalova 0760-001197 eller josefin@isakssonrekrytering.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Camilla Westergren
0707683900
Lina Eliasson
0721829671
Sofia Folke
0701- 44 54 63
Emelie Ryman
0721-64 94 56
Louise Roddar
0734297366
Lina Eliasson
Annie Günther-Palfors
0721-64 55 62
Amanda Jansson
070-149 25 03
Malin Axberg
0709-350040
Madeleine Humphries
0762058821