Projektledare till Momentum

Projektledare till Momentum

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Momentum söker en driven och lösningsorienterad projektledare! Här får du möjlighet att göra en punktinsats och förenkla kundernas och medarbetarnas vardag avseende produkttillgängligheten. Är du den vi söker som projektledare? Läs gärna mer och ansök redan idag!

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

Tjänsten som projektledare passar dig som är driven, flexibel och trivs med att vara expert på ditt område. Du trivs med att arbeta självständigt och här får du möjlighet att initiera och driva projektet från start till mål.

Momentum befinner sig i en utvecklingsresa mot en mer digitaliserad produktkatalog. Du kommer att vara involverad i uppstart, genomförandet och utforma den strategiska planen för hela projektet. Tjänsten är framtagen utifrån att Momentum utvecklas och alltid vill ligga i framkant. Du kommer att arbeta med den digitala produktkatalogen och projektleda genomförandet av denna. Det är en projektanställning där du driver igenom förändringar och förbättringar.

PERSONPROFIL

Vi söker en erfaren projektledare med minst tre års erfarenhet av strategisk projektledning och marknadsföring av produkter. Du är affärsdriven och har ett naturligt servicetänk. Vidare är du lösningsfokuserad och trivs med att vara expert på ditt område. Du vill komma till en tjänst där du utvecklar innehållet i e-handelsplattformen och där du får möjlighet att utvecklas.

ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, projektanställning
Plats: Du utgår hemifrån eller från något av Momentums kontor i Sverige

Tjänsten är en projektanställning där du blir anställd hos PerformIQ. Vi hoppas att du påbörjar anställningen under våren och tänker oss att du arbetar heltid i 12 till 18 månader. Det finns möjlighet till förlängning. Du kan arbeta på distans eller utgå från något av Momentums kontor i Sverige. Det spelar alltså ingen roll var i Sverige du bor, så länge du är rätt person för uppdraget.

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på camilla.aurell@performiq.se eller 073-353 75 41. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

OM MOMENTUM

Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter och tjänster till den svenska och norska industrin. Vår mission är tillsammans för en hållbar industri, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,1 miljarder SEK och har 300 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen.

http://www.momentum-industrial.com/

Sökord: industri, produkt, produktkatalog, it, projektledare, system, systemvetare, data, excel, produkt, produktägare, product, productowner, produktspecialist, admin, administratör, support, backoffice, service

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 mars 2022
  • Ansök senast: 18 mars 2022

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Tech Lead – Stockholm

Tech Lead – Stockholm

27 november 2024

26 november 2024