Projektledare till svensk myndighet

Projektledare till svensk myndighet

Arbetsbeskrivning

Har du minst tre års tidigare erfarenhet av att arbeta med lager och logistik? Har du dessutom kunskaper i excel? Värderar du att jobba på en arbetsplats där ditt jobb gör skillnad för oss alla i samhället? Sök då tjänsten idag då rekryteringen startar direkt!

OM TJÄNSTEN
I rollen som projektledare kommer du att planera och hantera logistiken för inkommande och utgående leveranser av produkter och hårdvara. Du kommer ha daglig dialog och kontakt med flertal interna kontaktytor, både med verksamheten och andra grupperingar inom IT-avdelningen. Du har också tät kontakt med leverantörer för att alltid ha noggrann kontroll på inkommande produkter. Som projektledare kommer du att arbeta tätt tillsammans mede tableringsteamet, lagerpersonal och verksamhetens grupper.

I denna rekryteringsprocess tillämpas gedigna bakgrundskontroller.

Du erbjuds
- Att bli del av en samhällsnyttig arbetsplats
- Fina referenser till framtida karriär
- En dedikerad konsultchef som följer upp din trivsel och utveckling

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Exportera innehåll i excellmallar och sammanställa produkter
* Ta emot leveranser
* Sammanställa plocklistor utifrån produktlistor samt packa på pallar
* Ansvara för att rätt leverans skickas i rätt tid och till rätt adress
* Ansvara för att ha tillgång till uppdaterat lagersaldo samt informera gruppchef när inköp behöver göras


VI SÖKER DIG SOM
- Har dokumenterad erfarenhet av att ha fullgjort en gymnasieutbildning
- Har minst 3 års dokumenterad erfarenhet av arbete med lagerhantering (in- och utleveranser)
- Har minst 3 års dokumenterad erfarenhet av arbete med processer inom lager och logistik.
- Har god kunskap och dokumenterad erfarenhet av arbete med Excel.
- Har god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hög social förmåga
- Noggrann
- Strukturerad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 oktober 2023
  • Ansök senast: 17 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Senior projektledare

Senior projektledare

3 oktober 2024

3 oktober 2024

Service Coordinator till vår kund sökes!

Service Coordinator till vår kund sökes!

3 oktober 2024

Förvaltningsledare

Förvaltningsledare

3 oktober 2024