OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du förståelse kring digital transformation, samt vad det innebär för verksamheter? Har du erfarenhet från en liknande roll, där du samlat erfarenhet som du längtar efter att applicera inom en ny verksamhet? Om du även är en driven, självgående och innovativ person- så läs gärna vidare!
Om tjänsten
Perido erbjuder nu en spännande roll hos en av våra kunder, en av Nordens ledande aktörer inom varumärken och konceptläsningar till dagligvaruhandel och storhushåll. Du benämns som projektledare/affärsutvecklare, en bred och utvecklande roll. Du utgår från kontoret beläget i Solna med flexibla arbetstider.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som projektledare/affärsutvecklare kommer du att arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du stöttar verksamheten och projektleder genom tester, träning och utrullning av ett systemstöd för Product Information Management. Mer specifikt innefattar dina arbetsuppgifter följande:
Stötta i processmappning och processmodellering, samt i eventuell kommande automatisering av processer
Driva Analytics 2.0 – utreda nuläge, förenkla en målbild och driva utvecklingen mot ett bättre och kontrollerat sätt att konsumera analys
Stötta verksamheten och projektleda i utrullning av HSDM (Harmonized Sales Data Management), med mycket fokus på hur verksamheten vill använda stödet. Överlappar ovanstående
Projektleda ett kommande projekt gällande Financial Plannning för att få till ett systemstöd för estimat och budget
Dina egenskaper
För att lyckas, trivas och utvecklas i rollen, tror vi att du är en driven och självgående person. Du som person är nyfiken och kommunikativ, samt besitter rätt språkbruk för branschen. Du är trygg i din kompetens och vill bidra med din erfarenhet, för att kunna jobba med olika dedikerade resurser i verksamheten.
Visst låter detta som en spännande tjänst?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Erfarenhet inom Finance eller Analytics
Förståelse kring digital transformation, samt vad det innebär för verksamheten
God affärsförståelse och erfarenhet av att verka mellan IT och verksamhet
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag via Perido under 6 månader, sedan möjlighet till överrekrytering av kund. Tillträde under augusti 2022.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Jennifer Walder, du kan nå henne via jennifer.walder@perido.se.
Om du har andra frågor är du även varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32946 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.