OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
CSR Capital söker ett antal projektledare/assistent för verksamhetsstyrning.
CSR Capital har 22 bolag som har grupperats inom olika branscher. CSR Capital är ett bolag som verkar inom investeringarna, rådgivning och finansiering.
Det finns två grupper av företag som är aktuella för denna annons och verkar inom företagstjänster och fastighet.
Du ska ha erfarenhet från verksamhetsuppföljning och -styrning.
Företagstjänster har grupperats under namnet Idébanken. www.idebankenab.com. Det finns 6 dotterbolag som täcker olika område/utbud inom ramen för företagstjänster.
Fastighetstjänster har grupperats under CSR Real Estate- www.csrrealestate.se. Det finns idag 6 bolag under CSR Real Estate. De bolagen täcker samtliga tjänster som behövs inom fastighetsförvaltning, uthyrning, fastighetsprojekt dylikt.
Som projektledare/assistent ska du vara behjälplig och tillgänglig för CSR Capitals ledning med att följa upp respektive segment för att kontrollera om de har nått sina mål och att verksamheter fungerar i enlighet med månadsplaneringar, affärsplaner och beslut som ledningen har tagit.
Vi behöver även du som har jobbat ett par år inom HR och ekonomi och vill så gärna ta nästa steg i din karriär och jobba hårt för en chefsroll i närmaste framtiden.
Självklart har vi inte förväntningar att du ska göra allt detta på en gång och från dag 1 helt självständigt. Vi satser på dig och är redo att lära dig hur man gör uppföljningar och andra typer av styrningar som behövs. MEN du ska ha branschkännedom. Därför är det viktigt att du läser på våra hemsidor och om du ser dig själv redo för utmaningen skickar in ditt CV samt personligt brev med motiveringen varför du passar bra hos oss.
För rätt person med rätt inställning finns det möjligheter att växa och ta även andra roller i sikt.
Vi jobbar med startups och det krävs att du förstår förutsättningar som finns och miljön du kommer att jobba i. Det betyder att vi jobbar i hög tempo, växlar mellan olika roller, alla jobbar med allt när och om det behövs och att alla har lika ansvar för att bolagen lyckas. Vi alla är fokuserade och lösningsorienterade. Vi ser uppkomna problem som utmaningar och inte hinder. Kreativitet är en del av vår vardag.
Några av bolagen ska börsnoteras och därför vi har uppsatta mål som ska uppnås. Vi har ett lagkänsla men var och en av oss tar eget ansvar för att vi ska skriva framgångssagor. Vill du bli en stjärna och tar resan med oss till börsnotering, är du rätt person att söka.
Vi är öppna för alternativ lösningar t.ex. nystartjobb kandidater.
Var god uppmärksam om att vi enbart går genom ansökningar som inkluderat CV och personligt brev som bilagor.
Vi intervjuar löpande, därför kan tjänsten blir tillsatt innan sista datum för ansökningar.
Skicka ditt CV och personligt brev till HR administratör- radhika@idebankenhr.com eller för mer information om tjänsten kan du ringa till oss på vårt kontors telefon numret- 072 505 8555
För mer information om företaget kan du mejla företagsägaren Linda Gustafsson till Linda.gustafsson168@gmail.com
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.