OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Carnero är ett framgångsrikt och lönsamt mjukvaruföretag med huvudkontor i centrala Gävle. De utvecklar och säljer ett fullstort affärssystem, Tengella, med moduler inom kundhantering, schemaläggning, lönehantering till fakturering. Tengella är ledande i Sverige och har den största marknadsandelen inom sin nisch. Företaget växer kraftigt och har i dagsläget 13 anställda bestående av ledning, utvecklare, säljare och leverans/support vilka arbetar i nära samarbete med att underhålla, vidareutveckla och leverera detta webbaserade affärssystem.
Dina arbetsuppgifter
Carnero AB rekryterar nu en projektledare till utbildning- och leveransavdelningen till verksamheten i Gävle.
Brinner du för service och vill ha ett omväxlande arbete som gör stor nytta för våra kunder? Då är det kanske dig vi söker! Vi söker nu en engagerad, noggrann och pedagogisk projektledare/utbildare som tillsammans med oss vill vara med och driva vår spännande tillväxtresa!
Rollen innebär att driva projekt och att arbeta med implementation och utbildning av vårt affärssystem Tengella hos våra kunder. Du ansvarar för att bibehålla goda relationer med våra kunder samt identifiera och driva nya affärsmöjligheter. Arbetet innefattar även några resor varje månad.
Din profil
Som person ser vi att du är inspirerande, kommunikativ och kreativ samt att du på ett medvetet sätt strävar efter struktur i ditt arbetssätt. Du är drivande, initiativtagande och trivs med att arbeta i en miljö med korta beslutsvägar. Vi söker dig som trivs i en miljö där utvecklingen är i fokus. Vi tror att du har förmågan att hitta lösningar och skapa möjligheter. Det är högt tempo med många projekt som rullar samtidigt vilket kräver att du är stresstålig och kan ha många tankar i huvudet samtidigt.
Vi ser gärna att du har några års erfarenhet i en roll där du ansvarat för att leda, driva och utveckla arbetet. Du har tidigare erfarenhet av att leda projekt samt känner dig trygg med att hålla utbildningar och trivs med att ta eget ansvar, och vidareutveckla kundrelationer. Det är meriterande med erfarenhet av kundärenden av hög komplexitet.
Vi ser det som mycket meriterande om det finns erfarenhet av affärssystem och någon typ av tjänsteförsäljning, eller annan typ av försäljning sedan tidigare.
Önskvärt i rollen är att du besitter kunskap och erfarenhet av administration, lön och bokföring. Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift samt goda kunskaper i Office 365 är ett krav. I rekryteringen kommer vi att lägga störst vikt vid personliga egenskaper och ambition.
Vårt erbjudande:
Som en del av vårt företag får du ett roligt och inspirerande jobb, med väldigt varierande arbetsuppgifter och med korta beslutsvägar. Då vi jobbar med en helt egen produkt, Tengella, är alla medarbetare med och påverkar utvecklingen, där vi hela tiden tar nästa steg, tillsammans. Vi är således produktägare där vi själva bestämmer över produktens vidareutveckling. Det ger en stark familjekänsla, skapar engagemang och det blir aldrig tråkigt. Hos oss utvecklas medarbetarna hela tiden, såväl personligt som kunskapsmässigt.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Ansökan
Sista ansökningsdag är den 28 februari 2022.
I den här rekryteringen arbetar vi med Clockwork rekrytering, vid frågor gällande tjänsten kontakta gärna rekryteringskonsult Pernilla Antonsson på 073-351 27 31 eller maila till pernilla.antonsson@clwork.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson
Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback
Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback
Angelica Carlsson
Helena Lundqvist Cabrera