OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder
Karolinska Universitetssjukhuset är ett av Nordens största sjukhus och bedriver vård, utbildning och forskning i världsklass. FM-avdelningen (Facility Management) är en sjukhusövergripande funktion som kravställer och följer upp samtliga FM-leveranser till Karolinska i Solna och Huddinge. Vi ansvarar för att fånga upp och identifiera sjukhusets behov av servicetjänster samt driver utveckling inom logistik och FM.
FM har tätt samarbete med andra centrala funktioner inom Karolinska i olika områden, såsom patientsäkerhet, FM-relaterad IT och spårbarhet, utformning av lokaler, strategisk utveckling av FM-leveranser.
Vi söker två nya kollegor till vårt FM- & logistikutvecklarteam.
Om tjänsten
Du erbjuds möjligheter att utveckla processer och lösningar i samarbete med andra staber, samt hjälpa verksamheten att implementera praktiska lösningar inom serviceområden, allt från nya lokalvårdsmetoder till tidliga processer för avrop av servicetjänster.
Du kommer att leda utvecklingsprojekt och utredningar samt även arbeta med implementering och införande av de olika lösningarna. Vi arbetar ur patientens, verksamhetens och vårdens perspektiv.
Vi söker
Du är analytisk och strukturerad. Du har lätt för att samarbeta med andra men kan även arbeta självständigt under eget ansvar. Du är mycket kreativ och ser möjligheter. Kommunikation, lyhördhet och servicekänsla är egenskaper vi värdesätter högt.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har högskoleutbildning eller motsvarande inom relevanta områden. Meriterande om du har teoretiska kunskaper inom projektledning, logistik och processer men även gärna inom IT och spårbarhet (GS1 eller motsvarande). Vi ser gärna att du har erfarenheter från att arbeta med FM.
Varmt välkommen med din ansökan!