Projektledning/kravställande specialist

Arbetsbeskrivning

Beskrivning av uppdraget
Bolaget ska upphandla nya avtal kopplat till egendomsbevakning och analystjänster för skadeprevention.
Uppdraget innebär att ta del av två förstudier (studie inför affär) som har genomförts med inriktningar på affären som kravställning/upphandling sedan ska baseras på. Även mindre uppdrag med inriktning på kravställning inom trygghetsområdet kan förekomma om behov uppkommer.
Vidare innebär uppdraget att koordinera och projektleda upphandlingen av våra trygghetstjänster kopplade till egendomsskyddstjänster och analystjänster och att vara behjälplig vid framtagande av underlag, kravställning, rapporter och presentationer, etc. Även mindre utredningsuppdrag för andra funktioner inom sektionen kan förekomma om behov uppkommer.
Det finns två upphandlingar inom trygghetsområdet som ska genomföras. En upphandling av allmänna bevakningstjänster kopplat till egendomsskydd samt en gällande analystjänster för skadeprevention. Upphandlingarna syftar till att upprätthålla säkerhet kring bolagets egendom och tryggheten i regionens kollektivtrafik. Uppdraget omfattar även att vara behjälplig under uppstarten av dessa avtal.
Arbetet omfattar dessutom överlämning av insamlat underlag, framtagna presentationer och övriga uppgifter på ett välstrukturerat och spårbart sätt i trafikförvaltningens stödsystem.
Det totala uppdraget ska genomföras från hösten 2022 till och med våren 2023. Uppdragets omfattning kommer vara en heltid.
Beskrivning av sektion
Befattningen är innom områdena Trafiksäkerhet och Trygghet vars syfte är att förvalta och driva trafiksäkerhets och trygghetsfrågor i trafiken.
På sektion Trafiksäkerhet och trygghet grupp affärsförvaltning arbetar fyra förvaltningsledare med inriktning på förvaltning av avtal gällande fysiska och tekniska trygghetsresurser samt skadeprevention.


Uppdragets uppskattade omfattning i timmar per vecka
Ca 40h/v
Option om utökning av uppdragets omfattning
Tidplan och omfattning
Start: augusti/september 2022 – Enligt överenskommelse
Slut: 30 april 2023
Optioner på förlängning: 6 mån * 4

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Infotree Service Sweden Filial
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2022
  • Ansök senast: 24 juni 2022

Postadress

Forsbackagatan 24
Farsta, 12343

Liknande jobb


Upphandlare

Upphandlare

23 december 2024

Upphandlare - vikariat

Upphandlare - vikariat

20 december 2024

Upphandlingskonsult sökes till uppdrag i Stockholm!

Upphandlingskonsult sökes till uppdrag i Stockholm!

17 december 2024

17 december 2024