OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Projektör mot ventilation till attraktivt konsultföretag!
Vill du bli en del av ett av Sveriges ledande konsultföretag? Har du därtill en stor vilja att utvecklas och tycker om att ta egna initiativ? Då kan det här vara ditt drömjobb.
Dina arbetsuppgifter
Som Projektör hos vår kund kommer du att utgå från ett trevligt kontor i Kristianstad. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att utföras i CAD där du kommer att konstruera och projektera främst inom ventilation. Det kan gälla allt från dimensionering, beräkningar eller utredning till all typ av projektering.
Du kommer att arbeta på många intressanta projekt både inom nyproduktion och renoveringar. Du sitter främst in-house tillsammans med dina kollegor, men längre fram kan kundbesök på projekt också förekomma.
Om företaget
Vår kund är ett ingenjörs- och designföretag med verksamhet inom energi, industri och infrastruktur. De har sin bas i Europa men affärer och kunder finns över hela världen. Företaget har ett brett utbud av specialister och kompetenser som tillsammans skapar ett kraftfullt verktyg i omvandlingen av städer och landskap. Detta är en attraktiv arbetsgivare som förespråkar vidareutveckling, mångfald och kreativitet. På kontoret i Kristianstad arbetar de med infrastruktur och industri.
Din profil
Som Projektör hos vår kund kommer du vara en viktig del i ett mindre team, som värdesätter nyfikenhet, ansvarstagande och engagemang. Vi ser gärna att du har ett stort tekniskt intresse, som tar sig uttryck i en vilja att ständigt lära sig mer.
Skallkrav:
Alt 1
· Relevant utbildning inom VVS, lägst YH
· 3 års erfarenhet av projektering inom ventilation
· Svenska och engelska i tal och skrift
Alt 2
· Praktisk erfarenhet inom ventilation
· Relevant utbildning inom VVS, lägst YH
· Svenska och engelska i tal och skrift
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Startdatum: Omgående
Placeringsort: Kristianstad
Arbetstider: 08.00-17.00
Omfattning: Heltid
Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996