OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du en noggrann, strukturerad och flexibel projektplanerare som trivs med att vara spindeln i nätet? Vill du vara en del av ett härligt team med hög fokus på säkerhet? Då har vi möjligheten för dig här.
Vår kund söker en administrativ stjärna som kan fungera som projektplanerare över alla organisationens avdelningar och dess projekt. I rollen kommer du att koordinera projektplaner, assistera projektledare med att bygga upp projektplaner för individuella projekt (förändringsprojekt, investeringsprojekt och kundprojekt). Du kommer även att bygga totala resursplaneringar fördelat på avdelningar och tidsperiod samt sammanställa material för prioriteringsmöten. Du arbetar tätt tillsammans med alla medlemmar av projektteamen och har mycket interna samt externa kontaktytor.
Arbetstider mån- fre. 8–17 med flexibilitet. Detta är en roll som kräver en stor del närvaro på site men det finns möjligheter till flexibilitet.
Om företaget
Cyclife Sweden AB är ett bolag inom EDF-koncernen, en av Världens största kärnkraftsoperatörer. Cyclife bedriver kärnteknisk verksamhet vid Studsviksområdet utanför Nyköping och är dag ett bolag med drygt 100 anställda. De erbjuder tjänster både internationellt och inom Sverige av avvecklingstjänster och reningslösningar för lågradioaktivt kontaminerat material. Cyclife ambition är säkerhet kombinerat med långsiktigt ansvar för människor och miljö samt att skona våra naturresurser genom en hög grad av återvinning.
Din profil
Vi söker dig som har arbetat i en liknande roll ett par år, gärna inom industri. Du har tidigare erfarenhet av projektplanering, resursplanering samt annan förekommande administration. Du är en duktig kommunikatör och strävar efter att samordna i teamet. Vi ser gärna att du har god teknisk förståelse och intresse för att lära mer. Du har arbetat i MS-project eller liknande och har en hög generell systemkunskap. Du talar och skriver både svenska och engelska flytande.
Som person vill vi att du är nyfiken, strukturerad och flexibel. Du trivs med många kontaktytor, att skapa struktur samt har en hög vilja att lösa problem. Det är självklart för dig att framföra information och kommunicera på ett ödmjukt men drivande sätt samt vara flexibel i ditt tankesätt. Vidare är du prestigelös, vetgirig och arbetar gärna både självständigt och i grupp.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson