OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sylog erbjuder konsulter inom systemutveckling, teknik och IT. De hjälper sina uppdragsgivare med digitalisering och deltar i utvecklingen av tjänster och produkter som förändrar och förbättrar tillvaron för människor över hela världen.
Om rollen:
Sylog söker nu en Projekt/Säljadministratör som bl a skall stödja teamen med sortering av inkommande ärenden, samt säkra diverse betalningsinformation kring förfrågningarna. Du kommer ha daglig kontakt med kunder, säljteamet, ekonomiavdelningen och konsulter.
Utöver detta kommer du att:
Lägga upp nya projekt i Xledger (system som Sylog använder) och följa upp förlängningar, arvodesredigeringar och ev. projektjusteringar.
Fånga behovet av uppdateringar i Xledger och informera ansvariga säljare så att de kan utföra uppdateringen innan Ekonomi har behov av informationen.
Arbeta i befintliga VMS-system (mest SAP FieldGlass) hos kunder så som Ericsson, Tele2, Mycronic & Volvo (VMS=Vendor Management System, där konsulters tid och upphandling hanteras).
Bearbeta framtida VMS-system hos befintliga och nya kunder.
Jobba med sociala medier och hantera/planera olika events för konsulter.
Stödja flera team och distrikt och du rapporterar till Försäljningschefen.
Ansvara för att din prestation medverkar till att teamet når sina mål och att kunderna upplever fantastisk service.
Vi vill att du tar med dig din kultur och dina erfarenheter för att tillsammans med dina kollegor bidra till att inspirera och utveckla både teamet och Sylogs olika avdelningar.
Vem är du?
Du är nyfiken på konsultbranschen.
Du är kreativ och noggrann i ditt arbete, gillar ordning och reda.
Du är lyhörd och har ett positiv bemötande gentemot dina kollegor och kunder och har lätt för att samarbeta.
Du lär dig snabbt, och hanterar olika system med lätthet.
Vi vill att du är modig, tar initiativ samt vågar komma med nya förslag och idéer. Att du brinner för goda kundrelationer ser vi som en självklarhet..
Tidigare erfarenhet av liknande arbete och kunskaper av Xledger system och VMS system är meriterande.
Att du både pratar och skriver flytande på Svenska och Engelska är ett krav.
Övrig information:
Omfattning: Heltid, vanligtvis 08-17 (må-fre), möjlighet till flexibla arbetstider
Placering: Kista eller Liljeholmen
Start: Enligt överenskommelse
Sylog har ett samarbete med Kraftsam R&B AB så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Du söker med CV och personligt brev där du beskriver varför just du passar för tjänsten. För frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på kristina.maksimovic@kraftsam.se
Vi ser fram emot att höra från dig!