OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med våra två varumärken, Gerdmans och Runelandhs, är vi ett företag som genom ett heltäckande sortiment av inredning levererar nutida, effektiva och hållbara arbetsplatser till företag i Norden. Genom en hög servicegrad och en enkelhet i våra kontakter hjälper vi våra kunder att skapa en inspirerande arbetsmiljö. Vi arbetar med kunder från hela näringslivet och offentlig förvaltning. Huvudkontor och lager är beläget i Markaryd och därutöver har vi dotterbolag i Helsingfors, Köpenhamn samt Oslo. Med 75 års erfarenhet så har vi lärt oss att varje arbetsplats är unik och har sina egna behov. Vårt mål är att erbjuda allt från skräddarsydda lösningar och tjänster till de enklaste produkterna. Gerdmans Inredningar AB ägs av TAKKT AG som är noterat på Frankfurtbörsen. Årsomsättningen är ca 500 MSEK. För mer info se: www.gerdmans.se
Vi söker Projektsäljare med inriktning Lager och Produktion
Är du en person med kunskaper inom lager och produktionsmiljöer samt har ett brinnande intresse för långsiktiga kundrelationer. Vi erbjuder dig ett varierat arbete där du självständigt planerar dina dagar med ett tydligt fokus på kunden.
Det blir din uppgift att skapa attraktiva, produktiva och säkra arbetsplatslösningar inom lager- och produktionsmiljöer åt Gerdmans kunder. Kunden ska uppleva enkelhet och professionalism i samarbetet med dig.
Utifrån ritningsunderlag och information från kunden presenterar du en inredningslösning. Därefter driver du projektet och tar ansvar för hela processen från första kundmöte fram till leverans, installation och uppföljning. Projektavdelningen består av fem projektsäljare och en administratör.
För att kunna förstå kundens behov, presentera lösningar och hålla samman projekten har du troligtvis kunskaper inom ergonomi och arbetsflöden. Vi tror du har ett antal års erfarenhet av att leda kundnära projekt och att driva olika aktiviteter mot ett slutdatum. Erfarenhet av olika lager- och produktionsflöden och vana av att läsa ritningar är en tydlig fördel. Tjänsten innebär en del resor, körkort B är ett krav.
Som person är du lyhörd, duktig på att analysera kundernas behov och komma med smarta lösningar. Långsiktighet, ett strukturerat arbetssätt och effektivitet är kännetecknande för dig. Problemlösning och kundkontakt är dina drivkrafter.
Vi ser fram emot din ansökan snarast, urval sker löpande. Tjänsten kan utföras på distans och du planerar själv dina arbetsveckor.
Är du redo för nästa utmaning? Vi kan erbjuda dig ett fritt och varierande arbete. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Carin Mossberger 0701-460 390 eller Andreas Nilsson 0701-460 391.
Varmt välkommen med din ansökan!