Projektsamordnare ombyggnad

Arbetsbeskrivning

Stockholmshem söker medarbetare som vill vara med och skapa trygga och hållbara bostadsområden åt våra närmare 60 000 hyresgäster. Vi tror på att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team och att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och bolagets utveckling. Utveckling, omtanke och handlingskraft är våra värdeord som genomsyrar allt vi gör.




Din nästa utmaning?

Som projektsamordnare ansvarar du för kontakten med våra kunder i samband med större ombyggnadsprojekt. Du samordnar, planerar och ansvarar för den externa och interna informationen inom projektet. Du är hyresgästens kontaktperson och hanterar boendefrågor genom hela projektet, vilket innebär många kundkontakter. Arbetet innebär nära samarbete med projektorganisationen. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är strukturerad, gillar samarbete och är duktig på att kommunicera, både i tal och skrift. I uppdraget ingår också administration i projekten och uppdateringar i aktuella system. Även projektsamordning i planerat underhållsprojekt förekommer. Självklart deltar du också i utveckling av hela verksamheten tillsammans med chefer och kollegor på enheten.


Vad erbjuder vi?
För att ge dig förutsättningar att lyckas i din roll får du en bra introduktion där du lär dig mer om ditt arbete och om Stockholmshem. Du har hela tiden stöd från din närmaste chef och får löpande coachning och utbildning för att växa både personligt och i din yrkesroll.

Här trivs vi på jobbet och i medarbetarenkäten har vi genomgående höga resultat och särskilt högt inom ledarskap. Vi erbjuder:

En trygg och stabil anställning
Generöst friskvårdsbidrag
Sjukvårdsförsäkring
Möjlighet att pensionsväxla och semesterväxla
Ett flexibelt arbetssätt som erbjuder arbete på kontoret i kombination med arbete på distans

Vem är du?
Som person är du serviceinriktad och tycker om att möta människor. Du är bra på att hålla ordning samtidigt som du har lätt för att anpassa dig till nya situationer och hjälpa till där det behövs. Du hittar snabbt lösningar på problem. Om du dessutom har nära till skratt och tror på att vi genom samarbete gör varandra bättre, då kommer du att trivas hos oss!

Din bakgrund/erfarenhet:

Gymnasiekompetens
Körkort
Goda kunskaper i digitala arbetssätt
Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift
Bra kunskaper i engelska
Erfarenhet av kundkontakter

Det är meriterande om du har:

Erfarenhet inom fastighetsbranchen
Erfarenhet av att ta fram informationsmaterial
Erfarenhet av att arrangera kundmöten
Fler språk

Intresserad?
Välkommen med din ansökan senast den 18 april. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Lackman, Gruppchef projektstöd, tel. 0850839808. Har du frågor om rekryteringsprocessen kan du kontakta Sandra Bergman, HR, tel. 08 508 39 124. Facklig representant för Vision är Chantelle Small, tel. 08-508 39 508.  

Om Stockholmshem
Stockholmshem är ett av landets största bostadsföretag med mer än 28 000 lägenheter och närmare 60 000 hyresgäster. I mer än 80 år har vi varit med och utvecklat staden, och skapat hem och bostadskvarter åt stockholmarna. Stockholmshem ägs av Stockholms stad.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stockholms Hem
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 april 2022
  • Ansök senast: 18 april 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024