OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nacka kommun med 80 000 invånare är en attraktiv kommun med stora grönområden, insjöar, kust och skärgård. Nacka är en expansiv kommun som prövar nya ideer inom många verksamhetsområden. Socialtjänsten, äldreenheten arbetar med myndighetsutövning och utveckling av äldreomsorgen i Nacka. Vi är 22 medarbetare och arbetar i lokaler i Ektorps centrum. Äldreomsorgen i Nacka styrs genom kundval. Under 2007 och 2008 kommer vi att utveckla innehållet i äldreomsorgen inom felra områden. ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER 2007 startar vi flera nya projekt, med syftar till att utveckla äldreomsorgen inom flera områden - sociala aktiviteter, förebygga fallskador, uppsökande hembesök. Projektsekreteraren svarar för administrativa uppgifter som stöd till projektledarna. I uppgiftern att handlägga fakturor ingår att: - vidareutveckla datasystem för inrapportering av utförda insatser från leverantörer i samarbete med konsult/expert - support kring inrapporteringssystemet till leverantörer och handläggare - kontakt och information till leverantörer kring ersättningar och fakturering - kontera och mottagningsattestera fakturor elektroniskt KVALIFIKATIONER Lägst gymnasiekompetens. Mycket goda datakunskaper. God vana att använda framförallt excel, samt förmåga att utveckala sättet att anvädna excel och andra datasystem. God förmåga och intresse att utveckla, strukturera och hitta genvägar i arbetsprocessen. Ansvar självständighet och förmåga att planera arbetet. God förmåga att samverka med olika samverkanspartners inom och utom enheten.